ok, daar heb je dus geen nighthawk of 2061 voor. .. Is ie al getest?
Printable View
Is er iemand bekend met Satellite Amps? Ik ken er zelf niet veel van, het is volgens mij niet al te grote bouwer uit Amerika, maar vind ze wel erg interessant. Jonny Wickersham van Social Distortion speelt erover. Valt ook wel onder het motto dat minder meer is, 1 volume- en 1 tonecontroll.
Ik hoop dat het de opname is en dat dat ding in het echt niet ook zo verschrikkelijk klinkt :confused:
Mooi trapharmonium!
check deze eens Mitch:
http://www.youtube.com/watch?v=-cAzM...eature=related
andere demo..
ik vind het echt een heel gaaf concept! eigenlijk een w/d setup in een combo..
edit: ik had even te snel gelezen en dit is dus een andere amp de Mojado. De Mojado top is het wet gedeelte van deze combo.. Niet echt interessant voor dit topic maar wel een gave amp :D
Nielsje: zoek je een amp die hetzelfde klinkt als de SC of 1 met 'n andere klank/ander karakter?
Waarom wil je eigenlijk per se een top?
Kanonnen, die Bogner klinkt ergens voor de helft gewoon alsof hij stuk is! Da's toch niet mooi...
Iemand de dual terror al getest van Orange....? Had er nog niet van gehoord, was ook nooit zo'n fan van orange.
30 watt buizen, 4xEL84, schakelbaar 15 en 7 watt....2 kanalen.
kanaal 1 gebaseerd op Tiny terror en de andere is vetter....Was ECHT onder de indruk, getest op een bogner cube kastje...630 euro kost ie!