Misschien is hij wel het zoontje van Jos Verstappen!.....
Zou de dure auto op de foto veklaren en het geld dat hij te besteden heeft aan gitaren!
Toch betwijfel ik dit, maar je weet maar nooit! :seriousf:
Printable View
Misschien is hij wel het zoontje van Jos Verstappen!.....
Zou de dure auto op de foto veklaren en het geld dat hij te besteden heeft aan gitaren!
Toch betwijfel ik dit, maar je weet maar nooit! :seriousf:
En weer een nieuw lid verjaagd...
Verjaagd, neut, ik denk het niet, of AcOuStIc GuItAr FREAK en Sjors moesten één en dezelfde persoon zijn.
@Topicstarter: Waarom heb je een hyves als we er niet naar mogen kijken? :???:
als je het zo bekijkt, worden mensen die is een keer een mooie eerste gitaar mogen kopen gelijk afgekapt.
Nee hoor, maar hij brengt het gewoon zo patserig / opschepperig...
Dan kun je dit soort reacties verwachten.
Kijk, als hij nou had gezegd van: 'ik heb jaren (of maanden) gespaard, en nu kan ik eindelijk mijn drooomgitaar kopen', ok, prima, hard voor gewerkt = verdiend.
Maar meneer moet die goedkope troep niet (klinkt meteen verwend) en paps en mams betalen toch wel (idem aan de vorige)
Het is zo moeilijk om kritisch te zijn in dit soort topics zonder over te komen als een jaloerse zuurpruim...
Als het verhaal van de TS waar is, dan zie ik vooral, tsja... vreemde ouders voor me. Iedere ouder gunt zijn kind alles, maar alles maar geven draagt niet bij aan het leren kennen van de waarde van bepaalde zaken...
Vooral zijn reactie " wat is er zo raar aan mijn verhaal dan....???????" vind ik zorgwekkend. Ik krijg dan altijd een plaatsvervangend schaamte gevoel en ook enigszins medelijden met zo'n kind.
Afijn, hij krijgt een Fender én een Gibson, het spelen blijkt toch tegen te vallen en die dingen liggen na 2 weken stof te happen, naast zijn Xbox360, skateboard, surfplank en afstandsbestuurbare auto...
Échte passie voor iets ontwikkel je, naar mijn idee, pas voor iets, als blijkt dat je er door moeite voor te doen, beter in/van wordt.
Ik word eigenlijk een beetje pissig om iemand die zo neerbuigend doet naar alles wat niet het beste is, zonder te weten wat het is.
Ik heb 'goedkoop spul' en er hard voor gewerkt. Het is niet bepaald aardig om dan neerbuigend te doen naar mijn spullen, terwijl hij toch echt niet behoorlijk weet waar hij het over heeft.
Jongetje heeft een beetje eenzijdig beeld van de wereld. Jammer dat dat beeld ook nogal verkeerd is.
De reacties op zijn vraag zal zijn wereldbeeld vast niet verbeterd hebben!
Laat em toch, Springsteen vette metal, mijn week kan al vast niet meer stuk...