Bedankt Don Capo di tutti Capi... dit vat zo'n beetje samen wat ik in 100 zinnen o.a. probeer duidelijk te maken. Als er geen hekken zijn kunnen ze ook niet gesloopt worden.
Printable View
Bedankt Don Capo di tutti Capi... dit vat zo'n beetje samen wat ik in 100 zinnen o.a. probeer duidelijk te maken. Als er geen hekken zijn kunnen ze ook niet gesloopt worden.
We drinken er een biertje op straks ouwe rakker!
Nee, dat werkt niet. We hebben het wel eens geprobeerd, een paar weken helemaal niet modden, maar toen werd het dus echt een puinhoop.
Al dat gelul over rock&roll en alles moet kunnen is leuk voor in de kroeg, ik ben de laatste die in de kroeg gaat modden, maar dit is de kroeg niet maar het grootste gitaarforum van Nederland. Iedereen moet hier min of meer gelijke kansen hebben.
En het is niet snel goed, merk ik. Als we als mods onze eigen gang gaan, zijn we dictators, maar als we gewoon over het beleid een discussie voeren dan moet het topic weg, en we moeten alles maar op zijn beloop laten. Beetje moeilijke spagaat krijg je dan.
Ik lees in dit topic eigenlijk nergens echte kritiek, met feiten en argumenten. Alleen maar een hoop geneuzel over vertrutting en angst voor nieuwe regels. Dus ik hoop dat er nog iets met enige inhoud hepost wordt, anders blijft alles gewoon zoals het al jaren is.
Geen idee, eet in ieder geval gewoon nog ff thuis, denk een uurtje of acht, half negen. Maar laten we dat ff in het chat topic overleggen anders krijgen we en punt!
hebben we deze fuckin' discussie niet al tig keer gehad ???
:???:
lamerade .... de herfst is begonnen ?
Ik zeg toch ook nergens dat er totaal NIET gemod moet worden... Er moet alleen niet zo over geluld worden...
En even voor de duidelijkheid, ik ben blij met de huidige Mods hoor. Jullie doen dingen die een groot deel niet zou willen doen. Zonder Mods zou het forum niet mogelijk zijn...
Maar minder lullen over regeljes (wat dus niet wil zeggen niet te handelen naar regeltjes) en ook niet discuseren over uitgevorede mod acties zou dit hele gezeik al naar de achtergrond doen verdwijnen....