ik ga morgen om 10:00 op de pc ziten om meteen 2 kaartjes te bestellen, ga samen met mn vader dus dat word wel gaaf, eerste en misschien wel laatste x dat ik acdc in mn leven zie
Printable View
ik ga morgen om 10:00 op de pc ziten om meteen 2 kaartjes te bestellen, ga samen met mn vader dus dat word wel gaaf, eerste en misschien wel laatste x dat ik acdc in mn leven zie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Je bedoelt overmorgen?
Shitzooi!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
Vind het echt niet leuk zo je kan denk ik wel fluiten naar je kaarten het is ter voorkoming van zwartehandel maar het wordt er echt niet leuker op voor de fans op deze manier (tja je voorkomt woekerprijzen via de zwartehandel that´s it...) :(
Maar hopen dat ze extra gigs inplannen, Goffert van de zomer of zo met een paar leuke bands in het voorprogramma met als hoofdact AC-DC.
Zou mooi zijn...
Ja ik heb echt precies het zelfde... :hippie: :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
overmorgen bedoel je ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NightFox
Ja ik heb gewoon precies dezelfde situatie. Voor eerste en miss laatste keer naar een acdc concert met mn pa.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
Daar heb je een punt maar het zou toch leuk zijn dat iedereen een kans krijgt om de band te zien.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
GVD, wat een kutsite is die ticketmaster.nl. Kan iemand me vertalen welke betaalmethodes er zijn? Als ik tickets probeer te bestellen staat er alleen als betaal methode TWYP. Dat is een afkorting van the way you pay. Maar waar kan ik dan mijn manier aanklikken? Want als ik verder wil staat er dat mijn rekening belast wordt, terwijl ze mijn rekeningnummer niet eens weten.
Godverdomme, vul ik alles in binnen één minuut...
Uw aanvraag is verlopen. U wordt verzocht de transactie binnen de gestelde tijd voltooien.
Hoerenzooi, dat doe ik toch. Verdomme. Het is echt niet leuk die grote concerten. Ik wil ze echt graag zien, en ik ga er ook heen. Maar hoe het allemaal gaat, duur, veel te veel moeite en allemaal gezeik. Geef me gewoon mijn rockshow. Damn.
Moet ik nou morgen via Ticketmaster bestellen of via Livenation? Welke rang moet ik hebben of maakt dat niet uit. Stoelen zijn er hopelijk niet?
RANG 1: Staanplaatsen
RANG 2: Ac TM Aj, Dc TM Dj
RANG 3: Ab,Db, Ak, Dk Bc TM Bi, Cc TM Ci
RANG 4: Aa, Da, Al TM An, Dl TM Dn,Bb,Cb,
Bj TM Bm, Cj TM Cm
RANG 6: Staanplaatsen 1e ring
VAK Am,An,Dm,Dn,Bm,Cm MOG. BEPERKT ZICHT
Ik wil het liefst net als iedereen helemaal vooraan.