Kutzooi, help je de Nederlandse economie en muziekwinkel ook een keer. Wat kostte die zwarte bij Thomann?
Printable View
Kutzooi, help je de Nederlandse economie en muziekwinkel ook een keer. Wat kostte die zwarte bij Thomann?
Te lui om even zelf te zoeken? ;)
€68. €8 erbij voor verzending, dan scheelt het nog welgeteld €3 met DT-10 bij Feedback. En voor dat bedrag heb je dan uitgebreid 5 stemapparaten (en een paar vox amps) kunnen uitproberen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
@DML: Ja, ik ben een luie flikker en laat anderen graag voor me werken. :satisfie:
@Frusciantefan: Thanks man, heb ik toch gewoon de goeie keus gemaakt. Voor drie euries een gitaar en een paar amps afbeulen, waar maak je dat nog mee? :D
De TurboTuner is vanaf eind deze maand weer beschikbaar. Ben wel erg benieuwd.......Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ewout
Als ze op TGP massal zo'n ding bestellen op basis van specs heb ik altijd mijn reserves :D
Precies, en daarom zelf eentje bestellen, dan weet je ook of de "hype" terecht is. Het lijkt mij een aardige StroboStomp-concurrent.
niet te geloven daar, bijna 40 pagina's hebben ze volgeluld over zoiets banaal als een stemapparaat.
bende freaks daar, ik dacht dat het hier al erg was soms.
Tgp? :???:
Ervan uitgaande dat TGP hoofdzakelijk door Amerikanen wordt "bemand", dan zijn wij relatief gezien toch een heel stuk banaler!!