Te weinig volume :chicken: ?!?! Sjezis:D Maar bedankt man!
Met de OCD ervoor is het trouwens ook gaaaaf, snoeihard rocken.
Printable View
Te weinig volume :chicken: ?!?! Sjezis:D Maar bedankt man!
Met de OCD ervoor is het trouwens ook gaaaaf, snoeihard rocken.
Die van Rick is beduidend luider (oa. 'n MM uitgangstrafo ipv. 'n Shinrock exemplaar) maar 't heeft natuurlijk ook oa. te maken met het volume v/d drummer v/d band bij amps onder de 25 Watt. Hoeveelheid speakers en het rendement v/d desbetreffende speakers bepalen ook nog eens het uiteindelijke volume.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8
Greez uut Vluut'n!
Ps Ben er trots op dat "gear-freak" R8 ;) de eerste SC ooit heeft!
Onze oude drummer is natuurlijk niet bepaald een watje :D Maar het grootste probleem was vooral de zang. Zit in hetzelfde frequentiebereik. De SC moet dan echt vol open. Maar misschien moet ik eens kijken of ik mijn SC kan laten 'modden'. Chris, weet jij iemand die goed is in het modden van SC's :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Ik ben er trouwens ook erg trots op dat ik het 1e exemplaar van deze nu al legendarische versterker in mijn bezit heb:) Al is het alleen al vanwege de lange levertijd die de SC nu al heeft :P
Coole amp voor een coole gast.
Ik heb gesproken.
Thanks Marc! Niets aan toe te voegen :chicken: :satisfie:
In het geval van Robbert heeft het niks te maken met de drummer, weet ik uit ervaring. :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
:DCitaat:
De SC van Rick is "breder" qua freq.bereik en luider.....
en de SC is natuurlijk gevoiced op het zangbereik van Robert Plant en de zangeres van AT7 :)
Ok!Citaat:
Lange levertijd is gewoon balen....
rick je PM box is vol
nietus:D!!!!
net nog wel....