mij GAS geven door foto's te posten :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knbr
Printable View
mij GAS geven door foto's te posten :PCitaat:
Ooh haha :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MonkeyFace
http://img208.imageshack.us/img208/1...koen016zs1.jpg
:satisfie: sorry :P
Mooie Fender, alleen jammer dat die lak op de hals zo ontzettend blank is. Daar hadden ze bij fender best een beetje kleur in mogen doen, omdat die body wel een mooie warme kleur heeft.Citaat:
http://www.seniorennet.be/Images/Gez...arlijk_gas.gifCitaat:
Ja klopt ik vind de hals ook wat aan de lichte kantCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
potverdomme wat zijn ze mooi die highway stratjes vind die van Bass ook helemaal te gek!
En ik vind die grote headstock wel helemaal te gek echt Hendrix achtig, krijg hier ook een serieuze GAS aanval van :strat:
Super mooie stratjes. En inderdaad leuk gefotografeerd en geschreven. Spanning als in een Hichcock film :cooler: .
Ik krijg vanavond ook een doos in de gang, maar zal je prachtig geschreven draadje niet copieren :)
Mijn doos staat ook een paar keer per dag in de gang, maar meestal in de keuken.
de tijd zal die hals donkerder maken, geen probleem.
man, wat een ding, heb afgelopen donderdag geoefend, de TSL nagenoeg niet van instelling veranderd t.ov. de instelling die stond voor de les paul P94.
en nu.. nu heb ik hem ff flink opengejaagd, gain verder open, ff later voluit, jaaaa, jammie, janken en gillen dat ding :cheerup:
DAMN! Wat een onzettend mooi ding zeg, ik zit er zelf ook over na te denken er voor één te gaan sparen. Ziet er erg fijn uit allemaal. Valt deze met de rw neck ook te krijgen met tremolo? Dus de Highway One Sunburst Rosewood neck met Tremolo wordt het dan? Ik heb modellen in andere kleuren gezien met tremolo, maar als ik een Strat koop, Moet het gewoon een sunburst zijn. Zitten er grote verschillen tussen een American Standard en de Highway One?