Plak je dan twee stroken duotec, 1 aan het pedaal , 1 op de bak? OF komt er tapijt of zoiets op de plank? Lijkt gewoon klittenband, maar zie maar een helft.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
Printable View
Plak je dan twee stroken duotec, 1 aan het pedaal , 1 op de bak? OF komt er tapijt of zoiets op de plank? Lijkt gewoon klittenband, maar zie maar een helft.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
Omdat het erg moeilijk blijft de zoekfunctie te gebruiken en ik het een beetje beu ben voor de zoveelste keer topics samen te voegen die over hetzelfde onderwerp krijgt deze een beschermde status.
Hallo lieve mensen :hippie:
kort vraagje over het klitteband:
Welke kant van de klitteband is gebruikelijk om op de bodem van het pedalboard te plakken?
Dat is geheel persoonlijk. Wat ik heb ondervonden: De 'zachte' kant (lus) op de bodum en de 'stugge' kant (haak) op je pedaal.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door superken_nl
Motivatie: Stof valt overal, ook op je bord. Het laat zich makkelijker verwijderen met de stofzuiger van de zachte kant, de stugge kant was aanzienlijk lastiger om schoon te houden. Wellicht een beetje een 'suf' argument, maar mij bevalt het prima zo!
3 of 4 hele kleine stukjes op de hoeken van je pedaal en dan ook op je board. Het spul heeft i.d.d. geen twee kanten als bij regulier klitteband. Maar het spul is tig keer zo sterk, ik kan mijn complete board optillen aan de twee buitenste pedalen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald
Yup Duo-tec all the way wat dat betreft. Supersterk en makkelijk weer te verwijderen.
Zijn er ook nog goedkopere en even goede patchkabels voor effecten dan george L oid?
bedankt!
Ja hier ben ik ook naar opzoek. Kreeg ze laats op mijn flikker van Paul Lenders dat ik van die gekleurde patchkabels gebruikte...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pim_Rashness
Als ie een schaar had gehad had ik geen patchkabeltjes meer gehad haha.
Maar ben nu naar een goede goedkope oplossing aan het zoeken
1700 maar? Ik gebruik een laptopvoeding met daisy chain, weinig last van ruis, behalve door mijn slechte kwaliteit pedaaltjes :/ (Behringer rofl)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter!
En 1 adapter met ondersteuning tot 6A bij 9V...
dat is veel makkelijker en goedkoper, die adapter kost je met verzendkosten erbij ongeveer 45 euro (bij electronica online) en dan moet je gewoon nog wat daisychains kopen afhangend van hoeveel pedalen.
Iki heb er nou 10 aan hangen en ik denk dat je er daar wel veeeel meer nog aan kan hangen.. Je zet zowiso niet alles tegelijk aan enzo.
Hoeveel trekt 1 pedaaltje denk je? niet meer dan 200 mA toch?
Moet je maar redekenen, 6000/200, kun je 30 pedalen tegelijk aan hebben :) :metal:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door techfrenk
Ik heb bij musikstore de Planet Waves kabels kit besteld, en het bevalt echt prima!
ik had eerst ook regenboogkabels maar ik ben blij dat ik ze geruild heb voor planet waves, mijn geluid is er veel beter op geworden!