donker gestainde headstock is veel beter.
klassiek houtje onder de brug vind ik ook mooier.
Nog geen spijt de je 'm voor een klant bouwt en niet voor jezelf? :)
Looker with a capital L
Printable View
donker gestainde headstock is veel beter.
klassiek houtje onder de brug vind ik ook mooier.
Nog geen spijt de je 'm voor een klant bouwt en niet voor jezelf? :)
Looker with a capital L
@ Stijn, dat lijkt me een strak plan. Ik zal die gozer eens opsnorren en vragen of dat kan. Ik weet nu bij wie hij op visite was dus dat komt goed denk ik.
Het houtje vind ik zelf ook wel mooier zo. Klassieke uitstraling.
@Cocobolo: Dat ben ik met je eens. Qua gitaren is het ook al jaren hetzelfde of een afleiding ervan. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
@Barno: Tja, ook deze blijft in de buurt dus ook kom ik m nog wel tegen. Ik heb nu die lp weer ff hier en dat is toch ook wel een fijne gitaar.
Ik moet maar snel voor mezelf ook wat gaan bouwen. Ik speel nu op een fabrieks en dat kan natuurlijk niet he.
Die spotlight LP is in carantene want de body heeft houtworm.. Gelukkig bewaarde ik m niet in mijn werkplaats. Deze bouw ik voor mezelf maar voorlopig ligt dat dus stil. Die tele moet ook af en ik heb al weer nieuwe plannen voor een semi hollow.
Gister en vandaag flink geschuurd en gestaind.
Waarschijnlijk ga ik morgen het logo aanbrengen en daarna de kop nog weer bijwerken. Daarna is het lakken geblazen.
De achterkant: Deze pic is van gisteren. Ik heb m nog iets donkerder gemaakt dus het ziet er anders uit maar voor het idee.
http://i185.photobucket.com/albums/x...kb/Foto135.jpg
http://i185.photobucket.com/albums/x...kb/Foto144.jpg
prachtig,
stijlvol logo:)
mooi!!
logo ook heel geslaagd en inlay-baar
je hebt het al uitgezaagd, niet? het had misschien nog ietsie groter mogen zijn voor mij.
great job!
Hij is semi met de hand gezaagd :) Hij was half gefreesd. Ik heb het laatste stukje met de hand gedaan.
Ik vind m qua grote wel ok eigenlijk. Ik had een groter logo maar die is gesneuveld tijdens het inleggen op de LP custom.
http://i185.photobucket.com/albums/x...kb/Foto145.jpg
Dit geeft misschien een beter beeld. Het hoeft ook niet schreeuwend groot eh. Daarbij was die andere te groot geweest denk ik.
Ik heb m'n design voor de kop aangepast, vanaf de volgende wordt ie groter. Ik heb nog 1 hals liggen met dit formaat.
Chique logo Niek. De "finishing touch" :ok:
Wat een geweldig mooie gitaar Niek..... Echt fantastisch! Mag ik een voorzichtige suggestie aandragen? Misschien kun je het afdekplaatje voor de truss rod van een stukje zebranofineer maken en dan laten aansluiten op de topkam?
Prachtige gitaar, ik krijg meteen zin om ook iets met een zebrano topje te gaan doen...............
Ik heb een aantal covers gemaakt om te kijken wat ik het mooiste vond en aansluitend op de kam viel daarbij af. Voor deze houd ik het zo. In mijn nieuwe kop ontwerp heb ik een andere oplossing bedacht.
ik vind dit toch weer een van de mooiere projecten van de laatste tijd.. hoewel er recentelijk wel heel veel mooie dingen voorbijkomen op dit forum.. wow!