3 MAAND? Doe ff!!! 3 weken is wat je max krijgt!
;)
Printable View
3 MAAND? Doe ff!!! 3 weken is wat je max krijgt!
;)
Ik zou zeer graag eraan werken, maar de blok begint. En dankzij al die debiele wenskaarten is mijn pakket van musikding er nog niet. Dus nog steeds geen etsmiddel. Niet dat het nu nog uitmaakt, maar het irriteert me nu wel.
Waar zijn de foto's van jouw vooruitgang trouwens?
++++++++1 :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Er is niet zo heel veel nieuws om te laten zien, voor mn gevoel. Maar goed een foto van de meest recente effecten:
http://img220.imageshack.us/img220/4025/p1010096df4.jpg
Van links naar rechts: RAT, CE-2 Chorus, PT-80 Delay en helemaal rechts de Dr. Boogey.
damn die pt-80 is groot. Ik hoopte om m in een B-behuizing te krijgen. Dat zal toch niet lukken dus.
Heb je nog aan de payback kunnen werken? Ik wou die deze week breadborden, maar ik had er dan geen zin meer in. Ik zet die meteen op een pcb. Tonegod had hem op breadboard gemaakt, dus het zou moeten werken.
True, in een B gaat ie niet passen. Mss dat de Tonepad Rebote 2.5 wat voor je is? Heeft ook een prima delay geluid (zelfde chip) en die past wel net in een B...Citaat:
Nope, PB zit nog op mn breadboard, maar ik wacht op een update/response van Tonegod. Mss wel handig als ik ff een soundclip maak van de geluidskwaliteit. Dan kan hij/jij het vergelijken.Citaat:
Ik ga m niet op pcb solderen voor ik m op breadboard beter heb klinken. Ik zal die soundclip vandaag nog voor je posten in je thread.
Wat is er mis mee?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
Voor een sample is het goed genoeg.
En de effecten klinken goed.
Dus wat wil je nog meer??
Thnx. Ik ben nog wat onwennig om mn gepingel te laten horen. Maar je hebt gelijk, tgaat er om dat de FX te horen zijn :)
Op zich was de waarschuwing wel goed voor sommige jimmy H's onder ons.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
(het zou zo maar kunnen dat je een schadeclaim had gekregen):seriousf:
haha, dan komt mn studie Rechten nog wel van pas ;)