Van de week hoorde ik via de Facebook van mn nicht een bandje genaamd NAVARONE. Het waren opnames van STENDERS LATE VERMAAK. twee songs gehoord. `on my knees` en `the red queen effect`.
TE GEK!! Zal vast wel op youtube staan..
Printable View
Van de week hoorde ik via de Facebook van mn nicht een bandje genaamd NAVARONE. Het waren opnames van STENDERS LATE VERMAAK. twee songs gehoord. `on my knees` en `the red queen effect`.
TE GEK!! Zal vast wel op youtube staan..
Wat?!..... Niemand?.....
Heb ze net nog bij eddy christiani award gezien, VET!! Enthousiate gasten die zeker een potje kunnen spelen! Leadgitarist heeft ook erg stoere livesound!
Led Zeppelin meets Aerosmith meets Peppers. Vindt dat maar eens saai :crazyhappy:
Ik las een paar weken geleden een recensie in NRC next, die erg positief was. Dus ik die site checken en een paar nummers beluisteren: meteen cd besteld. Wat vet! Top dat er nog van dit soort bands rondlopen.
Die twee gitaren vormen samen een echte wall of sound, vet!
Dat dacht ik ook.... En die zanger is ook echt out of this world!! Chapeau!!!
Goeie band idd. Volgens mij heb ik ze een paar jaar geleden in het voorprogramma van DeWolff in Bibelot in Dordrecht gezien. Was een prima avond!
In dat rijtje passen ze ook zeker wel ja... Ik hou het in de gaten voor als ze nog eens komen..
Vanavond naar o.a. Navarone geweest. Wat een band, wat een avond. Die gasten deden het voorprogramma werkelijk verbleken en waren van grote klasse. Serieus, zij verdienen wat mij betreft internationale faam. Echt heel vet. Zei ik al dat ze goed waren?
Dat zeg ik.... 7 December ga ik ze in Vlaardingen zien.. (en horen!!)
Toffe band... ga morgen kijken in Coevorden.
Ken de drummer wel nl..
En ik zie op hun website dat ze op het Amsterdam Electric Guitar Heaven Festival spelen op 11 december.
Het opteden in Vlaardingen was zoooo fokking gaaf!! De cd is fantastisch en wat een aardige gasten!! Ikke is fan!
23-03 gaan we weer... Rotown Rotterdam... Sweeet!! Deze gasten gaan het maken!!
Zag ze nog op tv voorbijkomen bij dat programma over Noorderslag en de NL popprijs (Racoon??? Zucht..)
Vrijdag schijnen ze bij DWDD te spelen
Krijg net een uitnodiging van een vriend om hier naartoe te gaan, idd een heule vette band.. Wel pas in maart, in Den Haag..
Ik zag ze net idd bij DWDD. Wat een lekkere oldschool rockband!
Zag ze ook bij dwdd ga morgen kijken in de platenzaak voor het album van ze!
Hele tijd geleden was er al een topic van:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...light=navarone
Ben al fan sinds het eerste moment, heb ze al tientallen keren live zien spelen de afgelopen 3 jaar, elke keer in kleine kroegjes en op mini festivalletjes. Fantastische band en ik hoop van harte dat ze het echt gaan maken! Heb de allereerste EP thuis liggen en de LP + CD ook gekocht op de albumpresentatie in Amsterdam. In maart weer op bezoek in 013 :).
Voor de liefhebber is Navarone 27 april te zien in Bibelot in Dordrecht.
Mijn kaartjes zijn al binnen. 8 euro 55 per kaartje; waar maak je dat nog mee ;-)
De kroepoekfabriek in Vlaardingen... 5 Euri... wie biedt minder?!..:seriousf:
Nog twee weken.. dan gaan we de mannen weer zien!! @ Rotown Rotterdam.. sweeeet!!:rockon:
Kolere, wat een band, zeg! Vanavond in de Supermarkt in Den Haag gezien.. Staat als een huis, veel plezier in het spelen, veel interactie met elkaar en publiek.. Cd gelijk maar gekocht.. Dit was hun eerste concert van de clubtour. Ik ben echt niet zo snel onder de indruk, maar een diepe buiging voor deze gasten!!!
Aanrader! Als je de kans hebt, gaan!
Joe Walsh invloed.....( James Gang )
Vanavond naar 013, heb er zin in!
Vanavond staan ze in Bibelot in Dordrecht. Ik leun daar met een biertje in de hand tegen het hek voor de bar op het balcon ;-)
Hey mensen! Dankzij dit topic ben ik achter de muziek van Navarone gekomen. Vet bedankt daarvoor! Vandaag stonden ze op Oranjepop in Nijmegen. Ik was aanwezig! Als dank heb ik een filmpje van hun op youtube gezet met een cover van Deep Purple - Sweet Child in Time! Met op de Hammondorgel Robin Piso (toetsenist van DeWolff). Het was echt dik!
https://www.youtube.com/watch?v=L_jUiQDCncc
In Bibelot heb ik wat met de telefoon gefilmd:
http://www.youtube.com/watch?v=a0vBpx6AtRY
http://www.youtube.com/watch?v=uky6M2_yrtI
Gisteren eindelijk Navarone live gezien. Goed hoor en lekker enthousiast. Uiteraard de CD ook gekocht.
Over twee weken staan ze in Breda op het gratis festival "Breda Barst", daar ga ik weer eens kijken.
Is daar nog wel meer leuks te zien trouwens.
De mannen zijn behoorlijk druk geweest en hebben een aantal zeer vette gigs gedaan. Sziget bv.. hoe gaaf!! Ze hebben vorige week weer een kapelsessie gedaan en beginnen weer aan een kleine tour..
We gaan weer!!!! Ik support die gasten waar ik kan.. Het is een ECHTE band.. veel lol en talent.. overal waar ze spelen.. KNALLENDE RESCENCIES!! Op Sziget werden ze de ontdekking van de dag genoemd..
Gaaf voor die gasten!!! Ze hebben de gun-factor ook zo mee.. hele sympathieke jongens! Ik heb ze nu een aantal keren ontmoet en dat was erg cool.. lekker relaxed en erg aardig.
Ik ga ws. weer naar ze in de melkweg eind november. Heb er ook wel weer 's zin an!
Nog een weekje voor het akoestische optreden en volgend jaar het meer grunge georiënteerde nieuwe album. Ik kijk er naar uit.
https://www.youtube.com/watch?v=V_hKSR2x-aY
Eerste single van het nieuwe, aankomende album
:listen:
Zag 'm ook op FB voorbijkomen.. Lekkâh weer! :D