sinds gisteravond kon ik het forum niet meer op en nu lukt het wel maar dan wel met 5 minuten laden per pagina...
Heeft niemand anders problemen?
Printable View
sinds gisteravond kon ik het forum niet meer op en nu lukt het wel maar dan wel met 5 minuten laden per pagina...
Heeft niemand anders problemen?
Hier ook problemen, toevallig ongeveer gelijk met jou een topic over aangemaakt, maar wonder boven wonder gaat het nu opeens veel sneller!?
Inderdaad is van 5 minuten naar 2 minuten (zoals bij mij nu) veel sneller maar het is nog steeds tergend langzaam. Ik wilde in het topic over traag gitaarnet posten maar die was al op slot gegooid door de Mod. Toch nog wel actueel, Mod!!
Hetzelfde probleem hier. het duurt enorm lang om iets te laden.
Ik denk serveroverload? Want bij een crash zou het in het geheel niet gaan, lijkt me.
Alle tijdelijke maatregelen om het forum weer soepel te laten lopen zoals het opschonen van topics hebben maar even gewerkt. Het begint nu op een punt aan te komen dat er serieuze maatregelen genomen moeten worden, want dit kan niet langer zo.
Ik heb de Administrator gemaild. Zodra ik bericht terug heb zal ik dat hier melden.
AI, het is wel heel bedroefd vandaag.... Inderdaad net nadat ik het desbetreffende topic had gesloten.. Solly..
Nu is het ineens weer snel hier;)
Als dikke stront door een dunne trechter. Het heeft me zeker 45 minuten gekost om hier te posten.
Dit is de eerste keer in twee dagen dat het me weer lukt het forum op te komen.. Dramatisch.
Mochten we de dagelijkse postquota niet halen is er dan nog een vorm van compensatie?
Als ik mijn quotum niet haal, wil ik mijn geld terug.
Pff, het is echt wel erg. Zelfs al een paar dagen geen moeite meer gedaan om even op gitaarnet rond te hangen...
OMG IK BEN IN HET POSTSCHERM GEKOMEN!!!!! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG DIT KOSTTE MIJ EEN HELE DAG KLIKKEN!!!!!!!!!! WOOT WOOT WOOT WOOT WOOT OMG OMG OMG!
Dan maar misbruiken ook :D:soinnocent:.
WAZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4 AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaA aa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAA AAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaa A444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4 AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4A AaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444A ZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AA aaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa 4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAA A4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA4 44AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA 4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAa Aaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZA AAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaa aA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A 4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4 AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444 AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4A AaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAa a4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAA AA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA444AZAAAAA4AAaAaa4A4AA4AAaaaA 444
DIE VOOR JULLIE !!!!!!!!!! :soinnocent:
"Koste" is met dubbel thee, Resonare... :roll: even aanpassen a.u.b. :soinnocent:
Dit is Algemeen, niet Off Topic. De beheerder is op de hoogte en zodra we wat weten wordt dat hier meegedeeld.
Forum werkt weer als een trein:cheerup::cheerup:
Gelukkig wel, ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat de boel weer in elkaar zakt.
Nu - maandagochtend 22 maart 7:15 uur - werkt het weer prima en snel.
Ik vond het wel lekker rustig gisteren. Op zulke dagen doe ik meteen een stuk meer.
Bij het versturen van een post is het nog steeds afzien trouwens.
Admin heeft aardig zijn best gedaan gisteren. Hulde!
Mwah, de topics openen snel, maar het mail/notify-systeem werkt niet (volledig) volgens mij.
ik voel me vanaf nu ook een Nostredame, aangezien ik dit maanden geleden al had voorspelt.
Dat was sowieso een onzin maatregel in de categorie "broodje aap".
Schakel de zoekfunctie maar weer uit en dan is het ineens weer gigantisch snel hier.
Mijn voorstel: alleen maar zoekfunctie aanbieden voor off-topic en voor de rest gebruik maken van Google icm 'site:gitaarnet.nl/forum <zoekterm>'.
Hij is nog steeds traag, maar wel weer te doen :D.
Heeft meer te maken dat alle providers over het hele land bezig zijn hun netwerk sneller te maken en ze zijn dus aan het rerouten zodat ze verbindingen kunnen veranderen volgens mij.
Veel, heel veel meldingen van nieuwe abbonnementen met snelheidsverhogingen.
En heel veel snelheidsproblemen overal. Nu (vorige en deze week)....
Verder.... geen bronnen... (verwacht ze wel deze week)...
Lijkt me sterk dat dit forum daar last van zal hebben, bovendien zijn het trage mensen als het zo lang duurt als het duurde met dit forum. Handmatig moet dat nog sneller kunnen.
Ben benieuwd naar de nieuwsberichten hierover want ik heb verder niets vernomen in het land.
Alle abonnees van KPN internet hebben volgens mij al bericht gehad dat rond deze tijd de snelheid van hun internet (ruim) verdubbeld wordt. Was ook al gemeld: hier bijvoorbeeld, maar kpn meldt het zelf ook op haar website.
De techniek verder kan ik niet doorgronden, maar de traagheid van gister heeft er in ieder geval geen klap mee te maken. Gitaarnet was niet vooruit te branden, terwijl de rest van de sites prima werkte.
Er liepen zware processen op de server gisteren, de beheerder is er nu naar aan het kijken.
Geen verwijt aan jou Mitch, maar mss is het handig om dit onderhoud (of wat dan ook)
vooraf te melden (op de startpagina of zo)?
Dan hoeft niemand zich te 'ergeren' en zijn deze draadjes niet nodig.
Zoals ook iedere provider een nieuwsgroep 'nl.providernaam.announcement' heeft,
waar storingen en onderhoud wordt gemeld.
Het betrof geen onderhoud, dat wordt normaal gesproken wel aangekondigd.
Dit heeft niets te maken met servers en hosting waar het mij om ging. Dit gaat om individuele internetafnemers, ook wel "huishoudens".
Enige mogelijkheid is dan nog dat Mitch een servertje op zijn zoldertje heeft staan waar Gitaarnet.nl op draait met zijn ADSL/fiber/cable-lijntje, maar dat lijkt me sterk ;).