Ben even foto's aan het uploaden, moment! Ik dacht ik begin alvast maar want dit wil ik wel héél erg graag met jullie delen....!
Printable View
Ben even foto's aan het uploaden, moment! Ik dacht ik begin alvast maar want dit wil ik wel héél erg graag met jullie delen....!
Begin alvast maar te raden!:seriousf:
Gezien het subforum een elektrische gitaar...
Een strat? :D.
Een blonde?
...met een zwarte doos?
Nog ff geduld.....:cheerup:
het zou verboden moeten worden, zulke hatelijke topics waar expres gewacht wordt met foto's uploaden zodat iedereen hyperactief wordt.
Ik heb er even stiekum in gekeken...
http://i549.photobucket.com/albums/i...d/DSC01312.jpg
Een nieuwe fiets?
Sorry mannen, ik moet ff poepen want dit werkt ontzettend op mijn darmen..:eek:
Fender 57 hot rod?
Ik voel het, de spanning is te snijden!!!:seriousf:
Gotverdegotverrrr... :eek:
Ik kan niet langer wachten om dit met jullie te delen;
Voilá
http://i549.photobucket.com/albums/i...d/DSC01320.jpg
En gelijk had je.
Mooi ding!:cheerup:
maar waarom niet in het
http://www.gtp.com.au/conceptmusic2/...ges/9487-1.jpg
Ik kan de nieuwe gitaar en de koffer gewoon ruiken. Die typische muziekzaaklucht.
Is dat trouwens te verkrijgen als spray?
Oooo man, ik leef helemaal mee! :crazyhappy:
Nou? Wat is het?
:D
Waarom niet in het rood? :(.
edit: ik vind ze overigens echt te gek hoor, lekker brugelement en lekker vintage uiterlijk :). Alleen is die 21 frets mijn ding niet echt, ik "mis" altijd wat als ik op een 21-fretter speel. Ik heb er helaas nog steeds 3 :(. Erg leuke gitaar!
Da's verdomme mijn droomstrat!!!!!
Ik meen het!
Model, afwerking, ToneZone, zwart, maple neck, Klusons...., echt HELEMAAL mijn droomstrat!!!!!!!
IK WORD GEK!!!!!!
Ooooooo man, volgens mij ben ik voor het eerst echt jaloers. En tegelijkertijd ben ik verschrikkelijk blij voor je. Superrrrrr!!!!!
Mag ik vragen wat ie je gekost heeft (kan ik mezelf nog gekker maken)?
JAAAAAAAAAAAAAA :cheerup:
Omdat ik zwart net ietsjepietsje mooier vind.:sssh:
ik dacht toch echt dat je een nieuwe potmeter gekocht had..
Rustig aan man!!! Ik heb hem besteld bij Soundslive(Sinner had daar goede ervaringen mee en dus durfde ik de gok wel te wagen). Het was de laatste Hot Rod 57 die ze nog hadden. Fender levert ze niet meer, dus ik was net op tijd! Slechts 1260,00 euro incl verzendkosten! Hier in NL doen ze rond de 1700-1750 euro.
Wtf dat is goedkoop :crazyhappy:. Vulva gaat DOOD!
DE SCN in de midden en neck klinken echt lekker! Open en dynamisch, precies goed! De Dimarzio heb ik ook op mijn squier zitten maar klinkt op deze Fender wel wat beter. Kun je toch nagaan wat hout doet! De hals is werkelijk een droom. Zeer goed voor akkoordenwerk en solo's!
Mooi ding, en dan voor dat prijsverschil. Ik zou zelf inderdaad ook meer voor zwart dan rood zijn, goede keus! Helaas even niet bereikbaar voor mij:dontgeti:
Even een vraagje overs Soundslive: hoe zit het met BTW (VAT), moet je de Nederlandse BTW er nog over betalen (of hoeft dat niet door de EU)?
En hoe snel was hij bezorgd? (ik daar namelijk misschien een Tele bestellen.)
Hey daar is ie dan eindelijk;)
Mooi ding man,bevalt ie een beetje?
Nee, je hoeft niets extra's te betalen. Alleen de verzendkosten komen er over heen. Ik heb er twee weken op moeten wachten: ik had hem besteld en na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat er op de achterkant wat hele fijne krasjes zouden zitten. Maar ze zouden voor mij een nieuwe bestellen bij Fender. Na 5 dagen kreeg ik een mailtje dat dit niet ging lukken omdat Fender ze niet meer levert. Of ik akkoord ging met deze....Na wat heen en weer gemaild te hebben heb ik hem toch genomen. Ik heb zojuist er met een loupe op gezeten om die krasjes te kunnen ontdekken op de achterkant en er zit inderdaad een paar hele fijne krasjes op die je met het blote oog niet kunt ontdekken. Ik vind het niet erg want omdat de lak 'thin-skin' is heb je er toch zo krasjes op.
Hier nog even een foto van de achterkant, ik kan geen krasje ontdekken..
http://i549.photobucket.com/albums/i...d/DSC01324.jpg