In de folder van de Aldi van deze week staat een (goedkope?) bovenfrees.
35€ voor een 1200w bovenfrees met 10 bitjes en variabel toerentalregeling.
is dat een koopje?
het zou om af en toe een basprojectje te doen zijn... niet erg veel gebruik en ook niet de moeite om iets bij een professional te laten fresen...
