ik zat een beetje het forum over te surfen en tot mijn grote schrik zag ik helemaal geen topic voor de heideroosjes mijn eigen mening is oke echt iets moeilijks zetten ze niet neer maar ze maken er wel een feestje van :hippie: :hippie: :rockon:
Printable View
ik zat een beetje het forum over te surfen en tot mijn grote schrik zag ik helemaal geen topic voor de heideroosjes mijn eigen mening is oke echt iets moeilijks zetten ze niet neer maar ze maken er wel een feestje van :hippie: :hippie: :rockon:
De Heideroosjes zijn super!
inderdaad!!!!!!!!
leven die nog ? ;)
Heideroosjes zijn inderdaad zeer tof, ook goed live. Maarre...wanneer komt die nieuwe cd nu eindelijk eens een keer uit, moet zo langzamerhand toch ook al niet zo'n beetje tijd zijn..toch?
Laten we eerlijk wezen, ze zijn eigenlijk heel erg slecht!
Ze krijgen het echter voor elkaar om elke keer weer een feestje te bouwen met het publiek dus bestaansrecht hebben ze zeker.
ik vin er geen fock aan de heideroosjes
het is een beetje slingeren op een gitaar !! da kan iedereen
[sarcasme]Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sembo
ja man!!!! WIJ WILLEN PETRUCCI EN BUCKETHEAD!!! WISKUNDE OP GITAREN>> DAT RULES PAS!!!!
[/sarcasme]
Inderdaad wiskunde. Als ik op mijn gitaar ga oefenen pak ik altijd mijn wiskundeboek. Als je goed differentiaalvergelijkingen kan maken ben je al beter dan Petrucci aangezien hij nog niet eens kan differentiën...
Ik speel altijd in het frequentiedomein. Leve Fourier!