Hier op het forum staan vaak dingen over goede gitaristen, maar wie vinden jullie nou eigenlijk slechte gitaristen en waarom?? Neem nou Kurt Cobain, hij past wel bij Nirvana, maar zijn gitaarspel is af en toe veel te simpel en ook soms helemaal niet goed...
