Arion SCH1 en Boss CE2 gescoord voor weinig!
Vandaag even door Amsterdam wezen struinen. Ik had al eerder bij Dirk Witte een Arion SCH1 zien liggen, maar vergeten te vragen wat hij moest kosten...toen ik gisteren op hun website zag dat hij 19 euro was, heb ik hem maar gelijk laten vastzetten! Voor dat geld zeker een onwijs vet pedaal. De typische Henderson en Landau sounds zitten hier absoluut in, maar hij is heel veelzijdig.
Ook maar even langs de Plug gegaan. Erg leuke winkel altijd. Lekker gezellig rommelig. In de vitrine lag een CE2 voor 59 euro, die ik ook maar meteen heb meegenomen. (Okay, niet allejezus goedkoop, maar toch...)
Ik kwam daar eigenlijk om te vragen of ze nog een leuke flightcase voor mijn pedalen hadden en die hadden ze! Omdat ik ook een 10-pak snaren kocht, kreeg ik de koffer er gratis bij! Over service gesproken...(Niet dat "we" het daar over hadden natuurlijk.)
Goed gescoord vandaag. Jammer dat ik geflitst werd opweg naar de oefenruimte, anders had ik een goedkoop dagje gehad.
Foto's van de case en de pedalen volgen, als mijn verrekte camera het weer eens doet.