De instappers... Doe maar suggesties, maar liefst merk en prijs, en wat info, als je dat weet. En plaatjes, en toffe links!
Printable View
De instappers... Doe maar suggesties, maar liefst merk en prijs, en wat info, als je dat weet. En plaatjes, en toffe links!
Vergeet vooral Jack & danny, richwood en squier niet !!
Dean Evo XM, Dean Vendette 1.0... zijn ook goede gitaren voor hun geld! :wink:
London City Comet I en London City Spitfire II
(overigens niet overal verkrijgbaar onder de 250 maar bij de meeste zaken wel)
echt zeer goede gitaren
+1 voor de Dean Vendetta 1.0
Die is gewoon ECHT goed.
verder neem ik aan dat Cort ook wel een paar leuke dingen heeft in die prijsklasse.
Stagg, even voor de beginners, komt over het algemeen overeen met brandhout. Laat je niet misleiden door de "mooie, stoere en coole looks", want uiteindelijk heb je aan looks helemaal niks, het gaat om je geluid!
@Vampire....
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=61141
Vanmiddag nog een paar Staggs gezien, en die zaten toch goed in elkaar en voelden niet erg cheap aan. Mijn gitaarleraar heeft op het moment twee Stagg-bassen staan, en daar geldt hetzelfde voor. En echt slecht klinken die dingen ook niet. Die van vanmiddag heb ik niet gehoord moet ik zeggen.
Daarentegen... een gast bij ons op school heeft er ook een, en die voelt wel heel erg cheap aan. De elektronica is kut, elementen piepen like hell als je het volume open gooit en de afwerking is ook niet alles.
Kortom, ik denk dat je het gewoon moet testen en geluk moet hebben dat er een goede tussen zit. En ik denk wel dat er goede exemplaren tussen zitten! :wink:
+1!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Maar ik denk toch dat de OLP Axis modellen iets beter zijn. Moet je voor 250 wel kunnen vinden, wel zoeken
Ibanez GSA60
Ibanez GRX170
Ibanez GAX
Epiphone Junior's
Vanderson
Greg Bennett (Samick)
Kan alleen maar uit eigen ervaring spreken: de Squier Affinity Strat bevalt tot dusverre uitstekend! Morgen komt er overigens een SD-SSL3 elementje bij in, ben benieuwd wat dat brengt...