Goedkoop...Doe maar suggesties, maar liefst merk en prijs, en wat info, als je dat weet. En plaatjes, en toffe links!
Printable View
Goedkoop...Doe maar suggesties, maar liefst merk en prijs, en wat info, als je dat weet. En plaatjes, en toffe links!
Epi LP +/- 400 euries bij musicstore, vermaarde kopie van gibson
Epi SG +/- 300 euries bij musicstore.
Vele andere Epi's
Fender Tele/Strat MiM +/- 400 euries musicstore
verscheidene Ibanezzen
Dean Hardtail select en die andere....
Epi Sheraton
PRS SE moet voor 500 te doen zijn
Andere Deans...
ehmmmmmm
BC rich NJ series
Jackson
OLP van Halen model/ andere OLP's
Yamaha strat/tele model ook errrug goed naar het schijnt
Yamaha pacifica series. volgens mij japan gemaakt en er zitten een aantal modellen onder de 500 euro
Harrald
+1Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez RuleZ
en die BC Rich NJ series raad ik zwaar af. Topheavy, body van multiplex, rommelige pickups.
Die NJ series hebben tegenwoordig geen multiplex body hoor, hoe dat eerder zat weet ik niet. Nou hebben ze een body van agathis, nog niet veel beter maar toch geen multiplex.
Yamaha Pacifica, ben ik het mee eens. Ik had er 1 met 2 humbuckers (De Yamaha Pacifica 120S) . Het zijn hele degelijke gitaren, ontstemmen niet snel, goed, stevig gebouwd, lekkere distortion voor het geld. Vrij goede beginnersgitaar, al zeg ik het zelf. Geschikt voor de meeste stijlen muziek eigenlijk wel, maar door de humbuckers het beste geschikt voor Rock/Metal en Blues.
Dean Select gitaren of een goede Les Paul kopie
Ibanez RG320FM
Ibanez SZ
Epiphone SG400 of lager
Ibanez SA(S)
heb ik ook al zittne naar kijken, nog niet op gespeeld weliswaar.... zijn ze naar een hoger niveau te tillen mits wat modding? ook wel handig misschien om te weten als je opzich een goede gitaar hebt maar geen geld voor een nieuwe, modding is meestal nog wel goedkoper maar waarschijnlijk doe je het met sommige gitaren beter niet? ik denk aan multiplex shit en erg goedkope rommel, als je geen goede body hebt en een kromtrekkende hals is het misschien beter om iets beter te kopen en dus later door modding naar een hoger niveau te tillen? is dit met de pacifica 120s mogelijk?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vampire
ik zou zeggen de OLP van Petrucci, 338 euro en goede kwaliteit als ik de verhalen mag geloven, goede bespeelbaarheid, 24 frets en mooie rode finish