https://www.youtube.com/watch?v=sO7KiYl9UQ8
en ik vind het nog leuk ook :sssh:
Printable View
https://www.youtube.com/watch?v=sO7KiYl9UQ8
en ik vind het nog leuk ook :sssh:
Cross-over to the bone. Love it!
Leuk ?????
Ik hoor takkeherrie met gemixed met het geluid van ongestelde smurfen.
Hahaha, die japanners... heb al meer van dit soort bizarre cross-over dingen uit Japan gehoord. Ze zijn ook gewoon bizar goed in concepten kopieren en dan beter en goedkoper maken ;).
Briljant concept,goed uitgewerkt en het klinkt nog ook. Zelfs live komt het nog uit de verf. Meisjes moeten een conditie als een paard hebben.
Singeltje:
http://www.youtube.com/watch?v=WIKqgE4BwAY
ik vind het muzikaal best OK !