................
................
Tijdje weggeweest Geert? Zoja, welkom terug.
Condor is een soort van L5 fantasie lijkt me. De Framus is een gitaar banjo, you lucky bastard.
Ik heb een tijdje banjo proberen te spelen, kocht een 5 snaar. Moet je alles weer opnieuw leren. Had beter vals kunnen spelen (figuurlijk dan) met een 6 snaar.
Another time in another life.
Ja chips, die heb je mooi voor mn neus van MP weggekaapt die Condor. Prachtige jazzbak... gefeliciteerd er mee.
Leuke vondsten, zeker zo'n gitaarbanjo is een trouvaille.
Gloeiende, die Condor! Qua merknaam doet Condor me trouwens wel heel erg aan Hondo denken: de ene keer is het multiplex prøttl, de andere keer een bjoetie als deze... En ik meen dat ze in de latere jaren ook in Korea gebouwd werden.
Een Framus banjitar voor weinig? Mazzelaar. Gefeliciteerd!
Binnenkort op marktplaats, een Condor Jazzbak en een Framus banjodinges!!! Uiteraard topkwaliteit die je nu niet meer ziet en zoals die nu niet meer gemaakt wordt. Nu nog onbekend en ongehyped maar met een gitaarnet topikkie ontstaan die google hits heel snel en racet de vintage waarde omhoog. Daar is dit topic dus voor.
oh wacht! Condor? het Japanse Condor!??? Echt!?
Eén van de vele budgetmerken die niet voor niets weer uit de running is gegaan.
Die Condor is als je niet al te kritisch kijkt optisch wel een fraai ding. De afwerking zal wel waar naar het geld zijn. De positieblokken zitten zelfs van een afstand zichtbaar schots en scheef in de toets geprakt. Wat dondert 't.
Over de (klank)kwaliteit kan ik niet oordelen. Maar als ze bespeelbaar is en het klinkt nog redelijk... prima toch?
@ Wietse en Pepe: Ik ben nooit weggeweest, enkel wat rustiger aan gedaan.
Niet erg veel gepost, omdat de sfeer mij op dit forum niet meer zoveel beviel.
En de post van Dirk Hendrik, die nota bene moderator? is, maakt wel duidelijk waarom.
Voor de mensen die mij weer een keer willen spreken, ik ben op de Noordergitaardag op 7 maart aanstaande, dus tot ziens:rockon: