The black crowes uit elkaar.
Zakelijk meningsverschil tussen de broertjes Robinson.
Jammer maar helaas.
Waanzinnige zanger en supergitarist (naar mijn smaak, dat dan weer wel).
Chris robinson gaat met eigen project verder.
Printable View
The black crowes uit elkaar.
Zakelijk meningsverschil tussen de broertjes Robinson.
Jammer maar helaas.
Waanzinnige zanger en supergitarist (naar mijn smaak, dat dan weer wel).
Chris robinson gaat met eigen project verder.
Het is natuurlijk niet de eerste keer dat de band begraven wordt. Maar door de toon van de aankondigng van de split door Rich lijkt het deze keer misschien toch definitief te zijn.
Op zich erg jammer, want ik vond ze nog altijd een topband! Hun twee laatste platen vond ik te gek en live zijn ze nog altijd niet te kloppen.
Maar daar tegenover staat dat ik zowel de Chris Robinson Brotherhood als het solo werk van Rich erg goed vind. In 2014 brachten ze allebei een plaat uit en die behoren voor mij beiden tot de beste releases van vorig jaar. Vooral de plaat van Rich (Ceaseless Sight) vind ik een topalbum, dat zonder blozen langs het beste van The Crowes kan staan.
En wie naar het nummer Burn Slow van CRB luistert weet wat hem te doen staat ;)
Met hun solowerk heb ik ze nog niet aan het werk kunnen zien, maar hoop daar snel verandering in te kunnen brengen.
Oftewel: de broertjes Robinson nemen weer even een jaartje of wat pauze, om daarna met een vette reunion-tour weer op de planken te staan.
(Hoop ik dan maar weer)
Jammer, erg lekkere rootsrock, maar als het geld op is omdat de solo carrière niet loopt zie ik ze wel een reunie doen.
Zelfde verhaal als rem, wie hoort solo iets van de bandleden? Noppes, je kan er op wachten tot ze binnen nu en 5 tot 10 jaar een reunie gaan plannen.
Ik wist niet dat ze nog samen waren.
We hebben geloof ik al twee reünie-tours meegemaakt.
Hun beider solo-carrières kwamen nooit echt van de grond. En dus kwam er telkens weer een verzoening en weer een plaat en tour.