Als eerste allemaal de beste muzikale wensen voor 2015!
En wat is een mooiere manier het nieuwe jaar in te luiden met een nieuw nummer :) Dit nummer was in eerste instantie een probeersel/test omdat ik nieuwe opnamespullen heb aangeschaft, maar uiteindelijk is het wel een volwaardig instrumentaaltje geworden. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...
Rave Out of Nothing
Groet, Milo

