https://soundcloud.com/herman-acke/morningprayer
Printable View
Nice !
Mooi indeed! :) Ik geef een '9' en net geen '10', omdat ik denk dat sommige (niet alle) wat zachter aangeslagen noten niet zo bedoeld waren. Maar ik ben dan ook een echte mierencopuleerder. Ik vind t erg mooi, mooie sound, mooi basnoten spel, mooie opbouw en goede lengte en echt een hele mooie, ontwapende melodie.
Nu even "Sangatte" van je aan t luisteren, mooi hoor!
Mooi.... Zeer sfeervol. En met een goede aanslag gespeeld.
Gezien de titel zou het zo in een kerk opgenomen kunnen zijn, vandaar de galm.....
Is Akke een baas of wat?
Heerlijk stuk!
Fenomenaal lekker begin van het weekend.
Vriendelijke groet, Gus