Durf 't bijna niet te plaatsen maar...
...we hebben als kerstgeintje een filmpje gemaakt met een bewerking van Last Christmas van Wham.
Zo, dat is eruit :D Het is zonder meer mijn meest gehate kerstliedje, maar toen onze bassiste begon met een aangenaam kale akoestische versie dacht ik: dat klinkt al tien keer beter, moet iets mee te doen zijn. Al snel was het kwartet het er over eens en toen kwamen de meteen de grote plannen met green screen en zowel een serieus arrangement als een melige clip. Het was eigenlijk te kort dag om 'm helemaal strak te doen (tempo varieert, major fuckup in de solo), maar wat wel prettig gelukt is, is dat het nummer volledig gestript is van alle irritante hooks en gedateerde sounds :listen:
Schrik niet van de rust in de eerste 2 minuten, we gaan gewoon los aan het eind hoor.
Hij staat nog niet op YT maar is voor alle FB'ers openbaar.
https://www.facebook.com/video.php?v...r¬if_t=like