De Ibanez T30U Troubadour, of de Yamaha THR5A?
http://static.bax-shop.nl/product/47...rker_1.jpg.jpg
http://static.bax-shop.nl/images/res...r_schuin_1.jpg
Printable View
De Ibanez T30U Troubadour, of de Yamaha THR5A?
http://static.bax-shop.nl/product/47...rker_1.jpg.jpg
http://static.bax-shop.nl/images/res...r_schuin_1.jpg
De Fishman Loudbox mini?
Ik zou kiezen voor een Schertler uit Zwitserland, heb ik laatst getest toen ik mijn nieuwe gitaar kocht. Kost tegen de 400€
http://www.bax-shop.nl/akoestische-g...t-details.html
Robin
Hartke AC150 of VOX AGA150 vond ik zeer ok
Ok....
Maar ik wilde weten wat jullie van de twee versterkers hierboven vinden.
:)
Het is min of meer bedoeld voor huiskamer dingetjes. Niet op een groot podium.
Speel je thuis dan zijn de Ibanez en yamaha gelijkwaardig.
Ga je optreden, vind ik een AER heel goed, tweedehands rond 800 eu, wel duur maar wel kwaliteit 😉
Puur voor de looks zou ik tussen de Ibanez en de Yamaha de voorkeur voor de Yamaha hebben in de woonkamer.
In live-situaties gebruik ik een Fishman Loudbox 100 en dat klinkt geweldig. De Loudbox mini zou een leuk alternatief kunnen zijn.
En mocht je een Schertler voor weinig kunnen scoren dan zou ik het direct doen.