high end tube amp klinkt als transistor?
Hee allemaal
Van de week weer een nieuwe amp gekocht.
Het gaat om een morgan sw50r !
Hij klinkt clean echt te gek!
Alleen bij het in schakelen van mijn OD (mercury box bijv.) Klinkt het "unnatural" om het zo maar te noemen.
Het klinkt wat transistorachtig..
Alle trafos zijn van MM en het een mooie eyelet constructie met high end componenten volgens vd haar.
Wat zou de reden kunnen zijn dat ie wat minder klinkt? Zou de bias te koud zijn afgesteld?
Of is is dit gewoon de sound van de amp?? ( weet niet als iemand ervaring met dit merk heeft)
Of is er wellicht een andere reden?
Hoor t graag van jullie