-
Marshall Valvestate 8080
Hallo,
Ik speel nu ongeveer 4 jaar gitaar, waarvan 2,5 elektrisch. Ik heb altijd op een Marshall MG15CF gespeeld, maar nu ik steeds meer ga optreden ben ik toe aan een nieuwe. Ik heb op internet gezocht, en ben tegen de Marshall Valvestate 8080 (tweede hands) aangelopen. Ik heb met de verkoper gebeld, en die vraagt er 130 euro voor.
Nu is mijn vraag of dit een redelijk bedrag is, of dat ik beter naar iets anders kan zoeken. A.S. maandag ga ik hem trouwens testen.
Alvast bedankt :strat:
-
Marshall Valvestate 8080
De 8080 is dé oefenruimte versterker en gaat vooral hard. Goed checken dus of het geen afgeragd ding is.
-
Ach lijkt me niet onredelijk als alles naar behoren werkt, wel stevig en goed testen, ook alle potmeters.......
Robin
-
Bedankt! Dan ga ik hem maar eens goed testen maandag!
-
Heeeeeeerlijke versterker!! Eur 130,- is ok, mits goed werkend idd. Lekker ampie hoor!
-
Nog een beetje pingelen en je hebt een leuke versterker, mits alles werkt. Clean vind ik het wat minder, overstuurd best wel ok in die prijsklasse.
-
Die super bruikbare contourknop maakt het verschil