Al een jaar oud maar vind ik de moeite waard om een topic voor de openen.
Vol engelse humor, die grap over het drie akkoorden verhaal vind ik lollig.
http://www.youtube.com/watch?v=xurkVyrCYqY
Printable View
Al een jaar oud maar vind ik de moeite waard om een topic voor de openen.
Vol engelse humor, die grap over het drie akkoorden verhaal vind ik lollig.
http://www.youtube.com/watch?v=xurkVyrCYqY
Best leuk, maar aan de andere kant ook wel knap irritant dat ie doet alsof hij nergens iets van begrijpt.
Is tong in cheek Engelse humor.
Rick is absolute eindbaas op het gebied van slagpartijen.
Als je zo lang zo dicht bij je eigen genre kunt blijven met nog steeds zoveel succes dan ben je een big one.
Excuus, gemist