http://www.youtube.com/watch?v=ErBmGEu_vRM
Printable View
oh ja deze is fethttp://www.youtube.com/watch?v=pdUb-pqzNlw
Ik wist niet eens dat hij gitaar speelde. Ik ken zijn grote hits wel, maar dan houd het ook op.
Eros is conservatorium afgestudeerd en speelt meerdere instrumenten, waaronder gitaar.
Topmuzikant !
Ik vraag me dan af waarom uitgerekend hijzelf is gaan zingen met die kwaakstem :hide:
Buiten dat, ik vind het wel vet, maar ik denk dat de gillende tienermeisjes hem bij sommige stukken wel ff kwijtraken... :D
Nee man, Eros blijft een entertainer. En als je voor 50000 mensen in een vol stadion bezig bent moet je wat😜
Gelukkig maar!