Hoi,
Ik heb een fretless 4-string elektrische gitaar/ukelele gebouwd.
Zou hem in open akkoord willen stemmen.
Heb daar zelf nog geen ervaring mee dus zou graag van jullie weten wat jullie aanraden :)
Welk open akkoord? Hoe de snaren stemmen? Welk voordeel geeft deze tuning tov een andere tuning?...
Bedankt!
