Emptyfield: coverband met hits uit vijf decennia!
De bandnaam Emptyfield is een letterlijke Engelse vertaling van Leegveld, de straat van onze repetitieruimte. We zijn een driemansformatie en spelen alleen covers. We richten ons op het oude werk, denk onder andere aan de Stones, Beatles, AC/DC, Smokie, CCR en Golden Earring. Maar ook wat van Nederlandse bodem (Herman Brood, Peter Koelewijn, Boudewijn de Groot) en liedjes in andere talen (Ritchie Valens, Drafi Deutscher) komen voorbij. Al met al dus een redelijk breed programma en voor ieder wat wils.
Onlangs hebben we wat demo's opgenomen om links en rechts in kroegen wat aan de bak te kunnen. Ik wil graag jullie meningen hier over horen. Natuurlijk weet ik zelf al veel dingen die beter kunnen of moeten. Ik zeg expres nog even niks omdat ik jullie meningen niet wil beïnvloeden, maar ik ben juist benieuwd naar de dingen die ik zelf nog níet gehoord heb.
I'm A Believer
Rock Around The Clock
The Letter
Kom Van Dat Dak Af
We hebben ook Jumpin' Jack Flash nog opgenomen maar er ging iets fout bij het afmixen, dus die laat nog even op zich wachten. Ik hoor graag wat jullie er van vinden!
Groeten,
Thijs.