Hi. Is er iemand herinner me een gitaarbouwer uit Avra Muziek SDE vorm Utrecht?
Printable View
Hi. Is er iemand herinner me een gitaarbouwer uit Avra Muziek SDE vorm Utrecht?
Allereerst van harte welkom!
Vervolgens: wat vraag je nu eigenlijk?
Ik las net al de zin 'men drummer klaagt dat hij me niet hoordt'; dat begrijp ik dan tenminste nog.
Ik zal het eens proberen te vertalen: Hallo. Is er iemand die zich een gitaarbouwer uit Utrecht herinnerd met de naam "Avra Muziek SDE"?
Althans, dat denk ik dat hij probeert te zeggen. Of misschien wilt hij ons vragen om hem eraan te herinneren dat er een gitaarbouwer uit Avra is die muziek maakt in Utrecht?
Dank je Pasqual ;)
En dank voor de uitnodiging. Ik heb er nog steeds een hard hoofd in dat ik erbij kan zijn, maar alvast veel succes!
Begrijp ik. Ik kan je niet dwingen natuurlijk maar het zou te gek zijn als het zou lukken. Ik neem aan dat Rob wel komt?
TS zal eerst maar eens een volledige zin moeten proberen te produceren dus dat lijkt mij niet echt een inbreuk:supercool:
Ik had het laatste filmpje wat Rob geplaatst had van Green Dream gezien ( via jouw kanaal ) ergens in het begin van de '90's?
Lekkere rauwe punkrock was dat, incl. dwarsfluit. Toch kan ik mij uit die tijd herinneren dat Green Dream toch ook behoorlijk aan de weg timmerde. Die naam kwam je toen regelmatig tegen.....
Klopt. Ik heb zelfs nog een tijdje met ze gespeeld; gitaar en toetsen, soms zelfs tegelijk. Frank, de broer van Rob (we hebben ook nog allemaal samen in een band gespeeld), is altijd heel productief geweest maar het is nooit tot een grote doorbraak gekomen.
Voor mij ook niet trouwens, noch voor Rob, alhoewel hij het erg goed doet aan de Open Universiteit de laatste jaren.
EDIT:
Frank heeft ook nog een tijdje in Pussycat gespeeld.
Waar was dat optreden van het betreffende filmpje? Lijkt wel in Maastricht opgenomen in café Barrock, hoewel dat in die tijd niet zo heette.
Edit: wanneer heeft hij in Pussycat gespeeld? Wat is de wereld toch klein!