Oorspronkelijk geplaatst door
Buzzel
Eeeuhh?? Ten eerste is je topic titel nieuwe gitaar kopen. Vervolgens ga je het over een Vox versterker hebben? Beetje verwarrend en eigenlijk in het verkeerde subforum geplaatst (moderne versterers, moet ie eigenlijk heen). En bedenk wel. Mensen in een winkel proberen je producten te verkopen, dus geloof niet alles wat ze zeggen.
Vox versterkers zijn zo duur als jij het wil maken. Je hebt al een leuke versterker voor een eurootje of 200 a 300. Ik vind zelf dat duur niet altijd beter hoeft te zijn, maar op een gegeven moment wordt goedkoop ook weer duurkoop, dus dat je na een half jaartje eigenlijk weer een nieuwe amp wil, omdat die oude gewoon niet goed meer is voor je eisen. En dat je er dan mee zit dat je toch eigenlijk die Vox had moeten kopen.
Een goede thuis oefen amp (is denk ik iedereen wel over eens denk ik) is een Roland cube. Klinkt goed niet te duur en wat leuke effecten. Is natuurlijk helemaal geen Vox.
Maar geef ons meer informatie. Wat vind jij duur? Wat zoek je precies? Wat voor muziek speel je?