Nou, zo dus!
Printable View
Carriere switch van Yomanda?
Even de tekst van de advertentie voor het digitale nageslacht bewaren:
"energetische upgrading muziekinstrumenten
Uw muziekinstrument naar een hogere resonantie brengen? Het is mogelijk uw instrument een eenmalige energetische behandeling te geven, waarbij alle negatieve energieën uit uw instrument verwijderd worden. De materie van het muziekinstrument wordt opnieuw geordend waarbij de volledige resonantie en de klank van uw instrument weer naar voren komt. Het geluid wordt 2 keer zo mooi. Voor meer informatie kunt u kijken op de website bij de rubriek upgrading muziekinstrumenten."
Dus........ Iemand nog een Stagg in de aanbieding?
Het werkt alleen bij acoustische gitaren. Electrische gitaren volstaan alleen een pickup change met fase schakelaar voor de doorvoer van negatieve energie.;)
Ok, te leuk om niet te posten. De uitgebreide uitleg van de website van die wandelende magnetron:
"Het is nu ook mogelijk om een akoestisch of semi-akoestisch muziekinstrument energetisch een upgrading te geven. Ik geef je muziekinstrument een persoonlijke behandeling, waarbij ik op de eerste plaats alleen die energieën laat verwijderen die de resonantie van het instrument blokkeren of tegenhouden. Het karakter van je instrument zelf en de liefde die je als muzikant in je instrument hebt gestopt blijft behouden en zal alleen maar meer naar voren komen wanneer alle blokkerende energieën zijn verwijderd.
Na dit schoonmaakproces ben ik in staat om je instrument energetisch te ordenen, waardoor het eigenlijke karakter naar voren komt. Als dit heeft plaatsgevonden mag het instrument naar een hoger energieniveau getild worden, dit noem ik de upgrading van je instrument. Bij deze upgrading komt de intentie van het instrument en de bouwer ervan volledig naar voren. Mijn ervaring is dat de muzikant en het instrument beter met elkaar gaan resoneren en dat je als muzikant een nog beter contact krijgt met je instrument . Bovenal is het resultaat een aanzienlijke verbetering van het geluid en komt de oorspronkelijke energie en liefde volledig binnen bij de luisteraar. Deze upgrading is eenmalig.
Het is moeilijk om het effect van zo’n upgrading onder woorden te brengen en kan eigenlijk alleen maar ervaren worden. Belangrijk om te weten is, dat wanneer je je muziekinstrument door iemand anders laat bespelen die niet de juiste intentie heeft, het instrument weer vol kan lopen met negatieve energieën, waardoor het geluid weer achteruit gaat. Voor de behandeling is het bevorderlijk als je je instrument van te voren schoonmaakt. In principe doe ik alle behandelingen in mijn praktijk, of in overleg op locatie. En verder wanneer het instrument niet vervoerd kan worden."
treelovinghippiecrap
goddamn hippies!
iemand een slayer cd?
€150...... voor muziek instrument upgrading....:???:
'Omhels de tijger en keer terug naar de berg...'
Belangrijk om te weten is, dat wanneer je je muziekinstrument door iemand anders laat bespelen die niet de juiste intentie heeft, het instrument weer vol kan lopen met negatieve energieën, waardoor het geluid weer achteruit gaat.
Shit...... moet je daarna wéér 150 euri's dokken.
Zouden ze ook een pc van virussen kunnen ontdoen? :soinnocent: