-
Soms kom je nog wel eens wat tegen..
-
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
soupero
Meer info? =)
Wat wil je weten?
-
ok, tis een Japanner uit 1984-1987 met Kahler tremolo
-
ik schat japanse strat medio 80erjaren, als dat zo is, heb je waarschijnlijk hele goeie gitaar.
en ook het transistor ampje is dik in orde, ik heb hier nog zo'n oud eighthy five staan: supergoed oefenampje
edit: goed gegokt dus
-
Citaat:
barno
ik schat japanse strat medio 80erjaren, als dat zo is, heb je waarschijnlijk hele goeie gitaar.
en ook het transistor ampje is dik in orde, ik heb hier nog zo'n oud eighthy five staan: supergoed oefenampje
edit: goed gegokt dus
Voor het geld was het niet echt een gok :satisfie:
-
mijn japanse strat van 85 is een van de beste strats die ik ooit heb gehad (en ik heb er best al wat gehad ...) hij is nu wel ontstrat dmv 3 P90's maar blijft een goeie gitaar met heel goeie hals.
-
Citaat:
barno
mijn japanse strat van 85 is een van de beste strats die ik ooit heb gehad (en ik heb er best al wat gehad ...) hij is nu wel ontstrat dmv 3 P90's maar blijft een goeie gitaar met heel goeie hals.
De hals is inderdaad lekker. Ik ga alleen de actie nog wat lager afstellen, ik had al wat termen als "shimmen" opgepikt toen ik hem in Wat is Je nieuwste Aanwinst topic poste.
-
top!
JIJ MAZZELPLASSER!!!!!
Die gitaar is met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geweldig en PRECIES wat ik nog erbij zou willen hebben. Het enige wat ik er aan zou willen veranderen is de brugpickup (voor een SD little '59).
En die effectpedaaltjes heb ik alledrie gehad en ik zou ze alledrie dolgraag terug hebben, omdat ik ze echt mis. En dat geldt zeker voor de OC2 en de CE2.
Die versterker ken ik verder niet, maar die zal op z'n minst voldoen als een lekkere oefenversterker.
Prijs je maar gelukkig! :cheerup:
(en mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen wat je ervoor heb moeten neerleggen?)
-
Dit is toch niet zo'n verhaal van: 80 euro op een rommelmarkt, de gitaar kreeg ik er gratis bij, etc?
Hoe kom je er aan? Wat heb je er voor betaald?