Beste Jan, Het is een oud topic, maar ben afgelopen week naar Harry Sacksioni geweest en het was weer bijzonder gezellig en gaaf. Ik zag dat jij tabs hebt van Jesse en Killer Queen. Zou ik daar een kopie van kunnen krijgen? Ik heb ook wel wat bladmuziek(noten) van HS, maar de meeste nummers zag ik ook al in je lijstje staan (als tab). Uiteraard kan je daar ook een scan van krijgen. Al vast bedankt voor de moeite! Met vriendelijke groet, Jan (B)