I Wish heb ik niet, Killer Queen wel. Stuur me even je email adres, dan ken ik het je sturen. Jan
Beste Jan, Op het forum zag ik dat jij beschikt over de bladmuziek/tabs van I Wish en Killer Queen van Harry Sacksioni. Ik ben maar even zo vrij: ik ben daar al enige tijd naar op zoek, tevergeefs, en heb zelf al wel het couplet van I Wish uitgevogeld. Maar ik zou het erg op prijs stellen als je mij de muziek zou willen toesturen. Alvast hartlijk bedankt voor je reactie! Bart de Graaf Leiden