Welkom op het GitaarNet.

Conversatie tussen outsidr en Chris Winsemius

3 Profielboodschappen

  1. Ik heb der al 1 !
  2. "outsidr heeft nog geen vrienden gemaakt"

    je bent lekker bezig.....
  3. Hey jo, drummer! Wat mot je hier?
Profielboodschappen 1 t/m 3 van 3
Back to top