Welkom op het GitaarNet.

Conversatie tussen toneblo en healthyfool

6 Profielboodschappen

  1. Lademacher komt toch speul'n op de beurs?
    of wazzut hollestelle, kweeniemeer.

    Ik heb die plexi in de woonkamer gezet naast de super,de K&E 212 staat er onder... lekkere set zo, wel weer heul veul sjouwen.
    Ik hou het maar bij die super reverb denk ik ;o)
  2. Morgen Danny Lademacher...misschien even langs stand laten komen?
  3. je doet 't al errug goed hoor kerel! ;o)
  4. ..ik doe slechts mijn best en word er hopelijk nog beter in.
  5. london kitty = tof,zeer!

    Cab chris ook trouwens! Tering zeg, mooi werk kerel!
  6. nu nog geitenwollen sokken en je bent er helemaal!

    Laters!
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6
Back to top