Lademacher komt toch speul'n op de beurs? of wazzut hollestelle, kweeniemeer. Ik heb die plexi in de woonkamer gezet naast de super,de K&E 212 staat er onder... lekkere set zo, wel weer heul veul sjouwen. Ik hou het maar bij die super reverb denk ik ;o)
Morgen Danny Lademacher...misschien even langs stand laten komen?
je doet 't al errug goed hoor kerel! ;o)
..ik doe slechts mijn best en word er hopelijk nog beter in.
london kitty = tof,zeer! Cab chris ook trouwens! Tering zeg, mooi werk kerel!
nu nog geitenwollen sokken en je bent er helemaal! Laters!