PDA

View Full Version : Kan het kwaad...?



roelercoaster
3 november 2007, 11:58
Kan het kwaad doen aan men gitaar dat ik op de hoge mi-snaar en sol snaar heb geplaatsd op men ltd ec-400AT,ik had namelijk geen mi-snaar meer en ik kon niet naar de muziekwinkel en ik had nog een sol op overschot dusja...Ik ga wel tegen volgende week terug vervangen...
Maar moet ik ze er afhalen ofzo,of is het niet zo erg :o ?

FNaRK
3 november 2007, 12:02
SPREEKT NEDERLANDSCH OF STERF

no 1 hops
3 november 2007, 12:08
gewoon door blijven spelen, nood breekt wet, en zelfs die met de grootste waffel in lettertype komt eens met de neus omhoog, nederlands of niet
dus fnark, doe even gewoon.

roelercoaster
3 november 2007, 12:09
euhm,dat is toch nederlands denk ik...
De vraag is gewoon:Is het erg dat er een G-snaar op de plaats ligt van de
Hoge E-snaar?

FNaRK
3 november 2007, 12:13
De vraag is gewoon:Is het erg dat er een G-snaar op de plaats ligt van de Hoge E-snaar?

kijk ... dat kan ik lezen en begrijpen.

Nee, het is niet erg, zal niet lekker spelen maar nood breekt wet

FNaRK
3 november 2007, 12:13
en zelfs die met de grootste waffel in lettertype komt eens met de neus omhoog,

en dat snap ik dan weer niet :stop:

roelercoaster
3 november 2007, 12:17
:) volgens my betekend het iets dat je een grote mond hebt qua lettertype...

Gitaar4LifeDude
3 november 2007, 12:43
fnark zegt wat ik denk XD
zeg gewoon aub namen van de snaren als eadgbe

Azrael
3 november 2007, 12:44
Dat was het niet zozeer. Zijn hele post zag er gewoon niet uit. Maargoed, hij liet later zien dat hij ook Nederlands kon dus dat is dan toch fijn. :chicken:

Luke-wannabe
3 november 2007, 12:58
Kan het kwaad doen aan men gitaar dat ik op de hoge mi-snaar en sol snaar heb geplaatsd op men ltd ec-400AT,ik had namelijk geen mi-snaar meer en ik kon niet naar de muziekwinkel en ik had nog een sol op overschot dusja...Ik ga wel tegen volgende week terug vervangen...
Maar moet ik ze er afhalen ofzo,of is het niet zo erg :o ?
Zo theoretisch onderlegd zeker! Iedereen hier lult gewoon in A, B, C. Maar jij in do re mi :seriousf:

roelercoaster
3 november 2007, 13:08
mmh,ik ben Belg,misschien is het in België anders ofzo?
En ik doe al 7 of 8 jaar muziekschool en daar gebruiken we eerder "mi" dan "e"...

Azrael
3 november 2007, 13:10
mmh,ik ben Belg,misschien is het in België anders ofzo?
En ik doe al 7 of 8 jaar muziekschool en daar gebruiken we eerder "mi" dan "e"...

Rare jongens.........die Belgen! :o

hendrix2
3 november 2007, 13:11
Ja, hier in belgie wordt inderdaad veel met "do re mi" enzo gesproken.
Ik doe het zelf ook hoor. :)

Kaïn
3 november 2007, 13:38
Doen ze in frankrijk ook.
In Duitsland zijn ze nog vreemder, die gebruiken wel F G A, etc, maar de B, klinkt in Duitsland als een Bb, wat bij ons als een B klinkt noemen ze H.

Beetje internationaliseren Fnark ;)

<=Mark=>
3 november 2007, 14:11
Idd hier in Belgie wordt meer met do re mi enzo gewerkt, nederland doet dan weer E A D G B E. Was voor mij ook even wennen:p

Luke-wannabe
3 november 2007, 14:33
Doen ze in frankrijk ook.
In Duitsland zijn ze nog vreemder, die gebruiken wel F G A, etc, maar de B, klinkt in Duitsland als een Bb, wat bij ons als een B klinkt noemen ze H.

Beetje internationaliseren Fnark ;)
:o :o Ziek! abcdefgh :seriousf:

barno
3 november 2007, 15:05
Ik denk dat alleen muziekschoolmannen in België do re mi gebruiken, ik alleszins niet, al is het A, B, etc... systeem niet echt handig: als een Amerikaan je tijdens zijn gig toeroept een nummer in D in te zetten en je verstaat E, of C, of B, hetgeen goed mogelijk is gezien klankovereenkomst, dan zal hij daar niet mee kunnen lachen, believe me, I know :) ...

wietse
3 november 2007, 16:02
Doen ze in frankrijk ook.
In Duitsland zijn ze nog vreemder, die gebruiken wel F G A, etc, maar de B, klinkt in Duitsland als een Bb, wat bij ons als een B klinkt noemen ze H.

Beetje internationaliseren Fnark ;)

hebben ze ook speciale stemapparaatjes zeker.

The Mess
3 november 2007, 16:57
SPREEKT NEDERLANDSCH OF STERF

Wil je je digitech kwijt FNaRK? :D