PDA

View Full Version : Kampo 901



fenderben
2 november 2007, 21:56
Heb vandaag in een opwelling een Kampo tube overdrive 901 gekocht.
Kan daar met wat mod. nog iets goeds van gemaakt worden....
Ziet er wel degelijk uit..en met een echt 12ax7 buisje. Heb hem nog niet geprobeerd. Kent iemand dit ding?

Gr.

Dirk_Hendrik
2 november 2007, 22:26
doe es een search. Is genoeg over geschreven.

En douw er morgen nog een nieuwe kwaliteitsbuis in. Waar die dingen mee worden verkocht is echt zwaar kut.

BamBuFan1
2 november 2007, 23:09
doe es een search. Is genoeg over geschreven.

En douw er morgen nog een nieuwe kwaliteitsbuis in. Waar die dingen mee worden verkocht is echt zwaar kut.

+1. Ik weet effe niet meer wat ik er nu in heb zitten, maar het was een ENORME vooruitgang tov het origineel.

Dirk_Hendrik
2 november 2007, 23:15
+1. Ik weet effe niet meer wat ik er nu in heb zitten, maar het was een ENORME vooruitgang tov het origineel.
Ik weet het. Ik heb het apparaat, gedeeltelijk onterecht, tijdenlang de grond in gezeken .,.totdat ik er eens een nieuwe buis in prikte.


ps, @Fenderben,
Wat heb je voor het ding betaald?

fenderben
3 november 2007, 09:12
Ik weet het. Ik heb het apparaat, gedeeltelijk onterecht, tijdenlang de grond in gezeken .,.totdat ik er eens een nieuwe buis in prikte.


ps, @Fenderben,
Wat heb je voor het ding betaald?

Heb er 45,- euro voor betaald. Wat voor buis raad je aan?

gr. FB

fenderben
3 november 2007, 09:36
Moet toch wat vaker de zoek-functie gebruiken....Ik dacht kampo 901, daar heeft nog niemand van gehoord..Taiwan prutding...maar kijk, ook daar is wat over te vinden. Ga het ding vanmiddag eens even testen. Zit ook nog met een 'defecte' hot drive 'n boost (zie andere topic). Heb die even opengeschroefd..zit niet veel in..maar alles lijkt prima....tja

strat58
3 november 2007, 12:42
Heb vandaag in een opwelling een Kampo tube overdrive 901 gekocht.
Kan daar met wat mod. nog iets goeds van gemaakt worden....
Ziet er wel degelijk uit..en met een echt 12ax7 buisje. Heb hem nog niet geprobeerd. Kent iemand dit ding?

Gr.

Hoi volgens mij is dat een kopie van de Tube Works Real Tube Driver, ik gebruik zelf de Tube Works en die klinkt prima.
Waar heb je hem gekocht via een website ?
Peace Strat58

BamBuFan1
3 november 2007, 14:17
Ik weet het. Ik heb het apparaat, gedeeltelijk onterecht, tijdenlang de grond in gezeken .,.totdat ik er eens een nieuwe buis in prikte.

Op je knieën!! http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/chair1.gif

Want het is echt een heel leuk ding voor het geld (€30 tweedehands)...

timkermans
3 november 2007, 14:34
Heeft er iemand hier sound samples van?

grtz

fenderben
3 november 2007, 23:43
Hoi volgens mij is dat een kopie van de Tube Works Real Tube Driver, ik gebruik zelf de Tube Works en die klinkt prima.
Waar heb je hem gekocht via een website ?
Peace Strat58

Ik heb hem gekocht van een gitarist die 'm niet meer gebruikte.
Heb het dingetje effe opengeschroefd..zit een sovtec 12ax7 buisje in. verder alles wel gedegelijk lijkt het. Zit wel een 2x wisselcontact schakelaar in waarvan maar 1 wissel wordt gebruikt. Is met de andere een enigzins tru bypass schak. te maken?

BamBuFan1
4 november 2007, 01:01
Ik heb hem gekocht van een gitarist die 'm niet meer gebruikte.
Heb het dingetje effe opengeschroefd..zit een sovtec 12ax7 buisje in. verder alles wel gedegelijk lijkt het. Zit wel een 2x wisselcontact schakelaar in waarvan maar 1 wissel wordt gebruikt. Is met de andere een enigzins tru bypass schak. te maken?

Hoe is je Duits?
http://forum.musikding.de/vb/showthread.php?t=13577&highlight=kampo

fenderben
4 november 2007, 20:33
Hoe is je Duits?
http://forum.musikding.de/vb/showthread.php?t=13577&highlight=kampo

Dat is een berg info. Heb er vanmiddag een ander buisje (originele fender 12ax7 uit een oude twin) ingezet. Klinkt best redelijk maar haalt het toch niet bij de CM hot drive 'n boost. Deze werkte vanmiddag wonderwel ineens weer goed?????(zie andere onderwerp). Kan misschien ook omdat ik hem nu heb geprobeert op een laney versterker en niet op de twin reverb die in het oefenhok staat. Ga dat dinsdag eens uitproberen. Wil volgende maand ook eens een Fulldrive 2 proberen. Moet het heel goed doen op een Twin.

Bedankt voor de info...

Gr. FB

BamBuFan1
5 november 2007, 00:20
Dat is een berg info. Heb er vanmiddag een ander buisje (originele fender 12ax7 uit een oude twin) ingezet. Klinkt best redelijk maar haalt het toch niet bij de CM hot drive 'n boost.Gr. FB

Probeer hem ook eens met bv een 12AT7, die zou volgens mij een wat mildere toon moeten geven. En het blijft natuurlijk een budget-buizenpedaaltje, maar best een leuk budget-buizenpedaaltje...