PDA

View Full Version : Playback



M O P
2 november 2007, 19:30
Sorry als dit al eerder is langsgekomen, maar ik heb gezocht en kon het niet vinden!

Ik ben er uit wat voor versterker ik wil! Nu is hij op http://guitare.playback-europe.com vele malen goedkoper dan ergens anders! Dus ik denk, binnenhalen die buit. Er staat ALL inclusive 1516, voor mijn Mesa Boogie Express 5:50, dus beter. Alleen nu wil ik weten wat jullie ervaring is met playback. Garantie, aflevering etc. Met andere woorden: Is het betrouwbaar? Dat is vooral de vraag die ik stel, dat ik straks geen 1516 euro betaal en een steen in een doos krijg ofzo. Graag jullie hulp! Dankjulliewel.

M O P
3 november 2007, 12:51
Jongens, iemand een idee? Ik moet het wel zo vlug mogelijk weten eigenlijk! Sorry voor de up.

Jimwoud
3 november 2007, 14:49
Jongens, iemand een idee? Ik moet het wel zo vlug mogelijk weten eigenlijk! Sorry voor de up.

Emailtje naar Playback misschien? Even de algemene voorwaarden raadplegen?

M O P
3 november 2007, 15:42
Ik heb de algemene voorwaarden gelezen, lijkt allemaal in orde, met de nadruk op lijkt. En wat bereik ik met een e-mail naar het bedrijf zelf als het bedrijf niet in orde is? Het enige wat ik in feite nodig heb is ervaringen van mensen dat het goed gegaan is. Dat zou mij gerust stellen.

bass blom
3 november 2007, 15:52
als het echt nep zou zijn zou het hier volgens mij al lang gestaan hebben.
zoek ff op playback ervaringen oplichting etc.. met google
als er stront is komt het zo naar boven :D

M O P
4 november 2007, 18:02
Ik heb gegoogled en ben geen slechte ervaringen tegengekomen, of van mensen die genept zijn door het bedrijf. Ik denk dat ik het gewoon maar ga doen! Ondertussen zijn ervaringen van mensen die daar ooit iets besteld hebben altijd welkom.

AART
4 november 2007, 19:51
guitarbargains.com is nog goedkoper als nederlander en ik heb hier wel verhalen gelezen van mensen die iets besteld hadden en keurig gekregen hadden.

the sure thing
4 november 2007, 20:02
... en als je met je credit card bestelt, is dan fraude niet een soort van gedekt?

M O P
4 november 2007, 21:01
Ik heb geen idee, ik heb gegokt, en heb hem gewoon besteld. Ik zie het wel, het prijsverschil is wel groot met andere winkels, dus vandaar. Ik heb van alles printscreens gemaakt etc, uitgedraaid etc. Het ziet er allemaal prima uit, dus het komt wel goed denk ik!

Eko
4 november 2007, 21:41
Ik wil niet lullig doen of zo, maar als ik de Nederlandse vlag aantik staat er keurig bij dat voor Nederland 19% BTW geld. Moet dat er niet gewoon worden bijgeteld? Of tikken we dat gewoon even af bij de deur?

AART
4 november 2007, 21:44
Dld is 17 ofzo dus zoveel maakt het niet uit.

bass blom
4 november 2007, 21:49
Ik wil niet lullig doen of zo, maar als ik de Nederlandse vlag aantik staat er keurig bij dat voor Nederland 19% BTW geld. Moet dat er niet gewoon worden bijgeteld? Of tikken we dat gewoon even af bij de deur?

gewoon in je mandje gooien die zooi dan zie je het vanzelf wat het kost.

dan in paniek raken of je het wel betalen kan enzo :D

M O P
4 november 2007, 22:19
Het was VAT inclusive, betekend inclusief 19% btw.