PDA

View Full Version : Ervaringen Musicstore.de?



Soulflyhigh
2 november 2007, 18:53
Ik weet het misschien hoort dit meer thuis in off-topic maar ik dacht laat ik het hier proberen. Het zit namelijk zo. Ik heb de 13e van vorige maand twee EMG 707's bij deze zaak besteld. Er stond keurig netjes dat ze ze op voorraad hadden. Daarom dacht ik, ik bestel ze hier. Bestelling met de visa prima in orde en snel geregeld. Daarna kreeg ik nog een formulier met een soort van verzekering dat als het na een maand nog niet in huis dat ik m'n geld gewoon terug zou krijgen.

Inmiddels heb ik de elementen nog niet binnen. Ik heb net even gebeld en kreeg een telefoniste in gebrekkig engels (NL en Engels waren neit beschikbaar) en die poeierde me eigenlijk af en zei dat ik morgen moest terugbellen. Ik ben nu eigenlijk wel een beetje pissed off aan het worden...

Morgen maar even teugbellen. Het vervelende is dat ze m'n mails niet beantwoorden en dat ik geen order-trachnummer heb. Ik morgen nog maar even terugbellen. Goed een hoop gal gespuugd. Zijn er meer van jullie die dit soort ervaringen hebben of ben ik de enige?

Brent Ray Vaughan
2 november 2007, 19:10
Hello,

Eigenlijk alleen nog maar goede ervaringen met musicstore gehad. Wat ik een beetje gek vind, is dat je geen trackingnummer ontvangen hebt. Misschien in één of andere junkmail mailbox terechtgekomen?

Ik zou gewoon eens rustig bellen (heb altijd iemand die Nederlands spreekt - nu ja Nederlands...-aan de lijn gekregen) en je probleem rustig uitlegt.

Laat maar weten hoe het is afgelopen. Succes in elk geval!

Bruvtilov
2 november 2007, 20:14
Ik heb meerdere malen zaken met ze gedaan maar die meeste verliepen verre van vlekkeloos; slordige, zeer weinig behulpzame medewerkers (vooral die van de Nederlandstalige afdeling), niet nakomen van gedane terugbetalingsbeloftes etc. etc. Ik zal niet zo snel meer iets bij ze kopen.

Ik heb persoonlijk betere ervaringen met Musik-Produktiv, Thomann en Guitar24.de .

Soulflyhigh
2 november 2007, 23:45
Ik ga morgen maar eens even bellen. Hopen dat ik nu iemand te pakken kan krijgen die NL of Engels spreekt. Ik moet zeggen dat ik niet erg blij was met de manier waarop ik telefonisch afgepoeierd werd. Dat zal ik morgen ook meteen even doorgeven. Verder hebben ze niet op m'n mail gereageerd waar ik bij Thomann en Musik-produktiv echt supersnel iets terugkreeg. Ik hoop dat ik snel m'n elementen binnenkrijg maar daarna zal ik er nooit meer iets bestellen. Beetje jammer van die gasten. Ik had in eerste instantie wel een idee dat het een degelijk zaak was

Butger
3 november 2007, 00:32
Toevallig ben ik vandaag in levende lijve in die zaak geweest...
Nja wat een zooitje, ik hoef d'r nooit meer heen!.. :mad:
Kheb volgens mij wel eens wat via de site besteld, en dat ging verder wel goed.

JeeBee
3 november 2007, 01:00
Ik heb zelf prima ervaringen met deze winkel, tenminste als die zaak in Keulen wordt bedoeld....Ik heb vele muziekzaken bezocht, maar deze is voor mij toch 1 van de beste en indrukwekkendste: heel veel mooie spullen, ook de grootste zaak in Europa. Nou spreek ik zelf goed Duits, dus misschien scheelt dat.....verkopers waren erg behulpzaam. De door mij gekochte gitaar werd ook binnen een dag perfect afgeleverd bij mij thuis.....
Natuurlijk is dit alleen maar mijn eigen ervaring, maar dus wel een heel positieve :dontgeti:

Butger
3 november 2007, 01:04
pfff grootste zaak? Meeste spullen in kleine kamertjes gestouwd zullen ze bedoelen...

rjong999
3 november 2007, 01:13
Meeste low budget zooi in kleine kamertjes gedouwt bedoel je zeker...wat een fucking waste of time zeg, je kunt net zo goed naar feedback gaan hoor.

Bestellen doe ik altijd bij Thomann, werkt echt prima. Laatst had ik een paar microfoons nodig maar geen geld meer, bestel ik met m'n creditcard, maar die was ook al over de limiet. Word ik gebeld, kan het niet van je credit card afschrijven, zullen we maar een rekening sturen dan, betaal je gewoon volgende maand ofzo, ik zeg "super", microfoons gewoon twee dagen later in huis, met een rekening erbij, betalingstermijn 3 maanden.

Kijk, zo hou je klanten!

JeeBee
3 november 2007, 01:41
Meeste low budget zooi in kleine kamertjes gedouwt bedoel je zeker...wat een fucking waste of time zeg, je kunt net zo goed naar feedback gaan hoor.

oh, ik ben niet iemand die op zoek is naar low-buget zooi. Ik kom ook regelmatig bij feedback in Eindhoven, ook prima zaak hoor. Assortiment in Keulen (duurdere gitarenklasse) is i.mo. zeer uitgebreid en uitgebreider. Maar zoals al gezegd dat is mijn eigen ervaring en die mag verschillen toch?? :dontgeti:

rjong999
3 november 2007, 01:46
oh, ik ben niet iemand die op zoek is naar low-buget zooi. Ik kom ook regelmatig bij feedback in Eindhoven, ook prima zaak hoor. Assortiment in Keulen (duurdere gitarenklasse) is i.mo. zeer uitgebreid en uitgebreider. Maar zoals al gezegd dat is mijn eigen ervaring en die mag verschillen toch?? :dontgeti:
Van mij mag alles, maar daarom ga ik er ook niet over...

Speeddemon
3 november 2007, 01:59
Ik heb er 2x besteld, en dat ging beide keren snel, correct en vlekkeloos.

Ook 1x bij Thomann, en daar was ook niks op aan te merken, afgezien van de 8 euro verzendkosten. Geen 'biggie', maar het zou wel fijn zijn als die vervallen boven een bestelbedrag van 100 euro ofzo.

Azrael
3 november 2007, 02:04
Ik heb er 2x besteld, en dat ging beide keren snel, correct en vlekkeloos.

Ook 1x bij Thomann, en daar was ook niks op aan te merken, afgezien van de 8 euro verzendkosten. Geen 'biggie', maar het zou wel fijn zijn als die vervallen boven een bestelbedrag van 100 euro ofzo.

Je bespaart bi Thomann wel meer dan 8 euro dus ik zou me er niet druk over maken. Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd wel dure dingen bij hun bestel dus ik zit er zowieso niet mee. Op 500 euro is 8 euro natuurlijk peaunuts. Goede zaak verder wel met ook uitstekende service.

Speeddemon
3 november 2007, 11:01
Je bespaart bi Thomann wel meer dan 8 euro dus ik zou me er niet druk over maken.
Niet op de spullen die ik kocht, of nog wil gaan kopen. Maar idd, op bedragen van boven de 500-600, maakt 't niet zoveel uit.

Soulflyhigh
3 november 2007, 14:11
Nou net even gebeld. Meteen een NL receptioniste aan de lijn. Wat blijkt nu die EMG's staan als backorder. Dit terwijl toen ik ze bestelde ze gewoon op voorraad waren. Lekker is dat. De dame ging het nog even na en ik krijg begin volgende week een email met de status. Ze gaven als antwoord op het niet reageren op m'n mails dat de beste dame op vakantie was geweest. Is het een eenmanszaak ofzo? Ik blijf er bij dat ik bij dit bedrijf nooit meer wat bestel

Tho
3 november 2007, 14:14
Nou net even gebeld. Meteen een NL receptioniste aan de lijn. Wat blijkt nu die EMG's staan als backorder. Dit terwijl toen ik ze bestelde ze gewoon op voorraad waren. Lekker is dat. De dame ging het nog even na en ik krijg begin volgende week een email met de status. Ze gaven als antwoord op het niet reageren op m'n mails dat de beste dame op vakantie was geweest. Is het een eenmanszaak ofzo? Ik blijf er bij dat ik bij dit bedrijf nooit meer wat bestel

Jezus wat een bavianen zeg.. Niet normaal

Azrael
3 november 2007, 14:16
Jezus wat een bavianen zeg.. Niet normaal

Waarschijnlijk spreken er weinig mensen Nederlands. Je doet er om die reden altijd goed aan om mailtjes in het Engels naar winkels in het buitenland te schrijven.

Soulflyhigh
3 november 2007, 14:18
Waarschijnlijk spreken er weinig mensen Nederlands. Je doet er om die reden altijd goed aan om mailtjes in het Engels naar winkels in het buitenland te schrijven.
Ik heb twee keurige mailtjes gedaan in het Engels. En aan gezien maar een centraal mailadres hebben neem ik aan dat er ook nog wel iemand anders naar heeft gekeken...

Azrael
3 november 2007, 14:19
Ik heb twee keurige mailtjes gedaan in het Engels. En aan gezien maar een centraal mailadres hebben neem ik aan dat er ook nog wel iemand anders naar heeft gekeken...

Maffe tent dan :satisfie:

qroy
3 november 2007, 14:41
Mijn laatste bestelling daar verliep ook niet echt vlekkeloos. Gitaar besteld op het moment dat er nog voorraad was. Volgende dag pas bericht dat de bestelling verwerkt werd. Toen was de gitaar niet meer op voorraad.

Twee weken later eindelijk bericht dat ie verstuurd was, volgende dag binnen, doos openmaken: verkeerde kleur! Nu was dat een fout van de importeur van de gitaar, aangezien het goede type wel op de binnendoos vermeld stond.

Direct opgebeld en UPS zou diezelfde week nog langskomen om de gitaar op te halen en de goede zou daarna verstuurd worden. Hele week geen UPS gezien, dus weer gebeld. Een dag later eindelijk bericht dat UPS zou langskomen inclusief een trackingnummer ervoor.

Gitaar terug, maar na een week wederom niks over de vervanging. Derde keer gebeld en 5 minuten erna een verzendbevestiging! Dag erna gelukkig de goede gitaar in huis. Ach ja, gitaren moet je ook niet on-line bestellen he :P

Je moet ze inderdaad nogal achter de veren zitten. Lijkt er sterk op dat ze een beetje onderbemand zijn op de gitaarafdeling.

Brent Ray Vaughan
3 november 2007, 15:21
Bestellen doe ik altijd bij Thomann, werkt echt prima. Laatst had ik een paar microfoons nodig maar geen geld meer, bestel ik met m'n creditcard, maar die was ook al over de limiet. Word ik gebeld, kan het niet van je credit card afschrijven, zullen we maar een rekening sturen dan, betaal je gewoon volgende maand ofzo, ik zeg "super", microfoons gewoon twee dagen later in huis, met een rekening erbij, betalingstermijn 3 maanden.

Kijk, zo hou je klanten!

En zo geraakt men in de schulden...


Aan de topicstarter; Hoewel ik zoals eerder gezegd enkel nog maar positieve ervaring gehad heb met Musicstore (adhv de reacties lijkt het eerder toeval), zou ik gewoon je geld terugvragen en eens bij Thomann of zo kijken.

Het feit dat het online nog in stock is, maar in werkelijkheid niet, lijkt me eerder een computerprobleem of zo (wel amateuristisch). Daar zou ik mee kunnen leven. Maar de smoes van dat de persoon in kwestie op vakantie is en dergelijke trekt op niks. Als men Europa's grootste wil zijn, moet men op mails antwoorden en als dat niet lukt, moet men Nederlandstalige, Franstalige,.... telefonisten hebben.

Volgende keer kijk ik eerst bij Thomann, naar de Harley&Benton GA5 bijvoorbeeld.

espex87
3 november 2007, 15:28
Tja wat zal ik er nog eens aan toevoegen. Ik heb er 2 keer een gitaar besteld en vond de ene keer dat deze super relax ging enzovoorts. De andere keer werd ik echt bijna ramgek van alle onzin en achterlijke fouten die ze maken bij Musicstore. Trouwens, op voorraad betekent in veel gevallen "we hebben een showmodel hangen maar deze word niet verkocht, deze is louter om uit te proberen".

Als ik nog een keer wat bestel... weet ik natuurlijk niet waar dat word of wat dan ook maar ik zal altijd bellen en volledige info willen van tevoren.

qroy
3 november 2007, 15:44
...Trouwens, op voorraad betekent in veel gevallen "we hebben een showmodel hangen maar deze word niet verkocht, deze is louter om uit te proberen"....

Dat staat er appart bijvermeld wanneer er alleen nog een showmodel op voorraad is.

mr-02
3 november 2007, 16:13
Hallo

Heb daar ff zitten kijken....

http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgS1SZUWSb0000000000000000cty23u2G?Ca talogVideo=&ProductUUID=6y3VqHzm4fEAAAEV98hPtv.V&CatalogCategoryID=uebVqHzleRoAAAEVSxpWf70R&JumpTo=OfferList
Mooi prijs en dit is een echt les paul hé !!(?)

Mr.Fingers
3 november 2007, 16:15
Hallo

Heb daar ff zitten kijken....

http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgS1SZUWSb0000000000000000cty23u2G?Ca talogVideo=&ProductUUID=6y3VqHzm4fEAAAEV98hPtv.V&CatalogCategoryID=uebVqHzleRoAAAEVSxpWf70R&JumpTo=OfferList
Mooi prijs en dit is een echt les paul hé !!(?)

Ja, van het gibson-budgetmerk Epiphone...

mr-02
3 november 2007, 16:16
ah is dat een budgetmerk, wist ik niet :satisfie:

Die zullen ook wel goed zijn :chicken:

Mr.Fingers
3 november 2007, 16:29
ah is dat een budgetmerk, wist ik niet :satisfie:

Die zullen ook wel goed zijn :chicken:


ja...Nee, niet budget als in 'cheape chinese namaakbrol', maar als in "een gibson, met een zacht prijske", normaal betaal je voor deze gitaar, maar dan van gibson een slordige 1500€, terwijl deze goedkoper is.

Bekijk het als de Squier t.o.v. Fender. Epiphone is dan de producent van goedkope gibsongitaren, maar wel legaal, dus ze zijn 99% hetzelfde (afgezien van de headstock)

rjong999
3 november 2007, 16:36
Bekijk het als de Squier t.o.v. Fender. Epiphone is dan de producent van goedkope gibsongitaren, maar wel legaal, dus ze zijn 99% hetzelfde (afgezien van de headstock)Ja...hallo...diamanten zijn 99% hetzelfde als steenkolen...epi's zijn imitatie-Gibsons. Dat is niet erg, geen probleem, zegt niks over de kwaliteit, maar is er een reden om dat te verzwijgen ?

Mr.Fingers
3 november 2007, 16:38
Ja...hallo...diamanten zijn 99% hetzelfde als steenkolen...epi's zijn imitatie-Gibsons. Dat is niet erg, geen probleem, zegt niks over de kwaliteit, maar is er een reden om dat te verzwijgen ?

Ik had het over het uitzicht


En inderdaad, diamant = koolstof = steenkool (helaas een andere kristalordening)


Imho zijn er epiphones die beter spelen dan gibsons, maar we dwalen te ver af.

rjong999
3 november 2007, 16:42
Ik had het over het uitzicht


En inderdaad, diamant = koolstof = steenkool (helaas een andere kristalordening)


Imho zijn er epiphones die beter spelen dan gibsons, maar we dwalen te ver af.
Oh...het uitzicht ? Dan lijkt mij "het uitzicht" van een chinese Gibsun toch wel wat beter dan van een Epi

ACSlater
3 november 2007, 16:43
Ik heb de afgelopen jaren echt veel besteld bij zowel Thomann, MP en Musicstore. Ik ben het meest te spreken over de Musicstore.
Soms duren bestellingen wel lang of klopt idd het trackingnummer niet als je er al een krijgt maar ik heb de bestellingen altijd netjes thuis gekregen. Als je iets retour wil sturen dan kom je er wel achter dat de Musicstore betere service levert dan Thomann. Ik heb nog nooit iets retour gestuurd naar MP en heb daar dan ook geen mening over.

JeeBee
3 november 2007, 18:07
De ervaringen verschillen dus duidelijk van zeer positief (waaronder ik zelf) en minder. Wat ik mooi vind overigens van musicstore is de 30 dagen geld terug garantie.

hugo123
3 november 2007, 18:46
Ik bestelde mijn alesis multimix 16 firewire daar, was goedkoop uitevrkoop ofzo, en snel hier. Kom ik erachter dat de alt 3/4e fader scheef zit, maar hij deed het nog wel dus ik dacht geen zin om het terug te sturen. Kom ik er laatst achter dat als je hem nu omlaag duwt het rechtergeluid helemaal wegvalt. Al metal toch tevreden, goede prijzen en snel binnen.

hugo

Daemon
4 november 2007, 11:15
Paar keer er wat besteld, nooit problemen gehad.

Ibanez666
4 november 2007, 16:43
1 keer wat besteld, alles naar behoren gegaan

mr-02
4 november 2007, 19:05
Heb perongeluk bij een gitaartje bij hen op bestellen geklikt
en nu staat ie niet in m'n winkelmandje maar bij de producten die w8en op betaling. :???:

Heb ze derict een mail gezonden dat het een misverstand is ik wou gwn de verzendingskosten zien (die er glijk niet waren :???: )

Ze zullen dar toch geen probleem van maken he ? :chicken:

Tho
4 november 2007, 19:07
Heb perongeluk bij een gitaartje bij hen op bestellen geklikt
en nu staat ie niet in m'n winkelmandje maar bij de producten die w8en op betaling. :???:

Heb ze derict een mail gezonden dat het een misverstand is ik wou gwn de verzendingskosten zien (die er glijk niet waren :???: )

Ze zullen dar toch geen probleem van maken he ? :chicken:

gast.. natuurlijk wel. Nu moet je binnen 30 dagen het bedrag overmaken, anders gaat het incasso.

Waarom denk je anders dat ze altijd waarschuwen voor die webshops?

Succes er mee! Mailen kan je altijd proberen maar ik geef je weinig kans

G.G.
4 november 2007, 19:08
Heb perongeluk bij een gitaartje bij hen op bestellen geklikt
en nu staat ie niet in m'n winkelmandje maar bij de producten die w8en op betaling. :???:

Heb ze derict een mail gezonden dat het een misverstand is ik wou gwn de verzendingskosten zien (die er glijk niet waren :???: )

Ze zullen dar toch geen probleem van maken he ? :chicken:

Nee joh. Waarschijnlijk kan je ergens op klikken om hem weer uit je mandje te gooien. Het is pas helemaal gebeurd als je alle creditcardschermen doorgelopen bent en alle nummers ingevult hebt.

mr-02
4 november 2007, 19:08
Wat bedoel je met: "anders gaat het incasso"
ik heb nog niks betaald of nummer ingevuld

G.G.
4 november 2007, 19:09
gast.. natuurlijk wel. Nu moet je binnen 30 dagen het bedrag overmaken, anders gaat het incasso.

Waarom denk je anders dat ze altijd waarschuwen voor die webshops?

Succes er mee! Mailen kan je altijd proberen maar ik geef je weinig kans

Boefje!!!!

Tho
4 november 2007, 19:09
Wat bedoel je met: "anders gaat het incasso"

Ik zit je te neppen gast :D niks aan de hand joh!

Tho
4 november 2007, 19:09
Boefje!!!!

:seriousf:

mr-02
4 november 2007, 19:09
Ik zit je te neppen gast :D niks aan de hand joh!
FACK MAN was ik ff verschoten echt nie grappug :nervous:

mr-02
4 november 2007, 19:10
FF serieus :angry:

Tho
4 november 2007, 19:11
FF serieus :angry:

mwhahahahaha Nee je hoeft helemaal niks te doen. Ook niet te mailen. Je kan hem inderdaad uit het mandje halen, of gewoon de site afsluiten. Niks aan de hand

G.G.
4 november 2007, 19:12
Ja man, niets aan de hand. Doe ik zo vaak bij GFS om te kijken of ik dat extra artikel nog net mee kan bestellen voor dezelfde verzendkosten.

mr-02
4 november 2007, 19:13
Hij zit niet meer in het mandje maar staat al bij "Uw bestellingen"

gwn laten staan ?

G.G.
4 november 2007, 19:14
Hij zit niet meer in het mandje maar staat al bij "Uw bestellingen"

gwn laten staan ?

Ja, nu is het dus wel foute boel. Nu heb je hem echt besteld, en dat wordt dus betalen.

Wat heb je nouweer gedaan?

mr-02
4 november 2007, 19:15
ff serieus pls

ik heb ze gemaild en nog niks betaald ofzo..

G.G.
4 november 2007, 19:15
ff serieus pls

ik heb ze gemaild en nog niks betaald ofzo..

Je hebt toch niet je echte naam en adres gemaild hoop ik.

mr-02
4 november 2007, 19:16
Jowel

Je zit toch niet met m'n voeten te spelen e :???:

G.G.
4 november 2007, 19:18
Jowel

Je zit toch niet met m'n voeten te spelen e :???:

Wat heb je besteld, toch niet al te duur?

hassent
4 november 2007, 19:19
Gewoon mailtje sturen naar Musicstore. Het is zondag, dus er wordt waarschijnlijk nu nog niets verwerkt. Je kan ook morgenochtend bellen, spreken gewoon nederlands daar.

Tis wat met die webshops hé, niet te vertrouwen ;)

mr-02
4 november 2007, 19:19
jowel redeluk duur maar ge zit toch niet me m'n kloten te spelen e ??

Als ik die vent vriendelijk mail kunnen ze daar toch geen probleem van maken ?

Tho
4 november 2007, 19:19
yeah da's dus inderdaad foute boel. Als het echt dure shit is moet je maar even bij de kantonrechter langs gaan

mr-02
4 november 2007, 19:20
Ze verzenden je bestelling toch niet voordat je hebt betaald ... (?)

G.G.
4 november 2007, 19:21
yeah da's dus inderdaad foute boel. Als het echt dure shit is moet je maar even bij de kantonrechter langs gaan

Ben je onder de 18 jaar? Want dan kan je bij de rechter wel wat regelen (financieel niet geheel verantwoordelijk). Wel een redelijk kostbare procedure, Heb je geen gratis wetswinkel waar je advies kan halen?

hassent
4 november 2007, 19:21
Oh, zie net dat je je naam en adres doogemaild hebt, stom stom stom!!

mr-02
4 november 2007, 19:22
Jij zit gwn met m'n voeten te spelen ....

G.G.
4 november 2007, 19:22
Ze verzenden je bestelling toch niet voordat je hebt betaald ... (?)

Klopt, maar ze blijven ook niet wachten. Als jij niet betaald komen zij het geld wel halen met een incassobureau.

Tho
4 november 2007, 19:22
:seriousf::seriousf: okey zo kannie wel weer :D

hassent
4 november 2007, 19:23
Blijven Duiters he, ze wachten niet af maar gaan gelijk in de aanval....

mr-02
4 november 2007, 19:23
SERIEUS PLZ :angry: :angry: :angry: :angry:

G.G.
4 november 2007, 19:24
:seriousf::seriousf: okey zo kannie wel weer :D

Mr-02 trekt ff een schone Pamper aan.

hassent
4 november 2007, 19:24
:seriousf: :seriousf:
ff lol op de zondagavond

Maak je niet druk, er is niets aan de hand!

hassent
4 november 2007, 19:25
Wat had je besteld dan?

G.G.
4 november 2007, 19:25
:seriousf: :seriousf:
ff lol op de zondagavond

Maak je niet druk, er is niets aan de hand!

En die gasten bij die Duitse toko lachen morgen, als ze de mails lezen. Goed begin van een saaie week op het kantoor.

mr-02
4 november 2007, 19:26
GGrr

Ik vind jullie zo klote dat je over zowe dingen grapjes zitten te maken.
:angry:

Tho
4 november 2007, 19:26
:seriousf: :seriousf:
ff lol op de zondagavond

Maak je niet druk, er is niets aan de hand!

Ja echt prachtig was dit!

Tho
4 november 2007, 19:27
GGrr

Ik vind jullie zo klote dat je over zowe dingen grapjes zitten te maken.
:angry:

hahaha stel je niet aan pik, laat ons ook ons lolletje hebben ;)

hassent
4 november 2007, 19:27
Nou, volgens mij maken ze daar wel meer gekke dingen mee, maar die veroorzaken ze dan zelf. Ik heb daar 3x wat besteld en 3x verkeerd (in mijn voordeel dan)

mr-02
4 november 2007, 19:27
:angry:
Kan gwn ff een iemand normaal doen en serieus antwoorden ?

:???:

hassent
4 november 2007, 19:28
Zoals gezegd, maak je niet druk. Als je geen creditcard gegevens afgegeven hebt is er niets aan de hand.

G.G.
4 november 2007, 19:28
hahaha stel je niet aan pik, laat ons ook ons lolletje hebben ;)

We hebben hier al zo weinig om over te lachen, de mods gooien alles op slot.

Tho
4 november 2007, 19:29
:angry:
Kan gwn ff een iemand normaal doen en serieus antwoorden ?

:???:

ER IS GEWOON NIKS AAN DE HAAAAHAAAAAAAAAAAAND!!

Als jij niet betaald krijg je het produkt ook niet, zo simpel is het. Als je binnen zo veel dagen niet hebt betaald komt de bestelling te vervallen. Niks aan de hand dus

hassent
4 november 2007, 19:29
Pas op, dadelijk heb je een ban G.G.


Oe wat zijn we recalcitrant vandaag!

mr-02
4 november 2007, 19:30
Dankuwel dat jullie ff normaal kunnen doen :hippie:
Bende baby's :sssh:

Vind het wel niet echt grappig :stop:

Tho
4 november 2007, 19:30
Dankuwel dat jullie ff normaal kunnen doen :hippie:
Bende baby's :sssh:

Vind het wel niet echt grappig :stop:

wij wel :D

hassent
4 november 2007, 19:31
:seriousf: :seriousf: :seriousf:

10-tekens

mr-02
4 november 2007, 19:31
:sneaky:

Bye

fenderke
4 november 2007, 20:16
Bel even naar 0049-221-925791-66
Dan kom je bij Nathalie Van Calcar helpt je zeer goed vooruit en is zeer vriendelijk :p :noob:

Ic3gl0vE
4 november 2007, 20:29
wij wel :D


Ik ook :D :seriousf: :dance:

Soulflyhigh
5 november 2007, 10:42
Ok tussen alle vernederingen voor Mr -2 door. Ik ga ze morgen maar weer eens bellen waar de e-mail over de bestelling blijft. Ik heb het gevoel dat ik ze een beetje achter hun reet moet aanzitten. Nou ja ik zie het wel. De 13e is het een maand geleden dat ik besteld heb en kan ik m'n geld terug gaan vragen maar ik wil gewoon die EMG's damnit!

mr-02
5 november 2007, 17:16
Bij m'n status van die perongelukkig bestelling staat er: Abgeschlossen

Joehoe opgelost

Merci
(en niet merci)

Soulflyhigh
5 november 2007, 19:30
Bij m'n status van die perongelukkig bestelling staat er: Abgeschlossen

Joehoe opgelost

Merci
(en niet merci)
Bij mij ook dat betekend afgerond ;)

hassent
5 november 2007, 19:33
Maak 'm nou niet weer gek, hij heeft gisteren al zo gezweten :seriousf:

mr-02
5 november 2007, 19:59
@Soulflyhigh
Ja zeg wat je wilt :dance:
Ik heb ze gemaild en ze zeggen dat ze het hebben stopgezet

@hassent
Danku :seriousf:

hassent
5 november 2007, 20:05
Je hebt nu in iedergeval je forum vuurdoop achter de rug ;)

Soulflyhigh
5 november 2007, 21:12
Nou even een update: Ik krijg begin deze week een mailtje van ze met de status van de order van de EMG's

Vandaag nog niets gekregen. Morgen niet in de gelegenheid om te bellen maar dat ga ik woensdag doen dan is het ook niet meer begin van deze week. De 13e begint steeds dichterbij te komen. Dit is de datum waarop mijn bestelling precies een maand geleden is en mijn geld kan terugvragen. Ze mogen wel met een verdomd goede mail komen of ik ga mijn geld terugvragen. Vervelend is alleen dat ik de elementen dan nog niet heb en dat ik ook niet weet waar ze ze op voorraad hebben tegen een goede prijs :(

Ic3gl0vE
6 november 2007, 14:48
Je zou american guitarstore in Enschede eens kunnen bellen. Ik heb van die zaak wel eens een advertentie gezien dat ze europa's goedkoopste zijn met EMGs.

qroy
6 november 2007, 19:38
Musicstore heeft sowiezo een 30 dagen niet goed geld terug garantie. En die begint te tellen vanaf aflevering.

kenx
7 november 2007, 17:43
ALS ik je een goede raad mag geven, bestel altijdaltijd onder rembours, kost ietsje meer, maar als ze dan niet leveren, is het minder erg want je hebt je geld nog. en daarbij, bij elke winkel kan al is iets foutlopen. Ze krijg wss 100-en bestellingen per dag binnen. :zz:

Soulflyhigh
7 november 2007, 17:44
Nou nog even een update:
De dame die ik aan de lijn had, nathalie had mij verzekerd mij een email te doen aan het begin van de week over de EMG 707's. Het is nu woensdagmiddag en nog geen mail. Toch maar weer even gebeld. Via een omweg haar aan de lijn. Tering wat een kutservice. Ze hadden er nog eentje hangen een demomodel maar ja ik heb er twee nodig. Voor de rest alleen maar smoesjes over bestellingsoverlap etc. De musicstore is bij mij geen enkele beloft nagekomen. Twee emails niet beantwoord en geen mail gestuurd die ze beloofd hadden. Ik heb ze dat ook maar even duidelijk gemaakt dat ik dit geen gang van zaken vind. Ze kwamen er toen mee dat ze in bestelling stonden en januari pas weer binnenkwamen. Toen heb ik ze maar even duidelijk dat m'n order geannuleerd kon worden en dat ik ook nooit meer iets zou bestellen. Ik zou de gitaarnetters onder ons in ieder geval adviseren om geen zaken met deze achterlijke toko te doen. Voor hun 10 andere zoals Thomann, Musik-produktiv en musik schmidt.

@ Ic3gl0vE
Ja heb je gelijk in het is alleen jammer dat die 707's customshop zijn en sowieso moeilijk zijn om aan te komen bedankt in ieder geval

kenx
7 november 2007, 17:59
Nou nog even een update:
De dame die ik aan de lijn had, nathalie had mij verzekerd mij een email te doen aan het begin van de week over de EMG 707's. Het is nu woensdagmiddag en nog geen mail. Toch maar weer even gebeld. Via een omweg haar aan de lijn. Tering wat een kutservice. Ze hadden er nog eentje hangen een demomodel maar ja ik heb er twee nodig. Voor de rest alleen maar smoesjes over bestellingsoverlap etc. De musicstore is bij mij geen enkele beloft nagekomen. Twee emails niet beantwoord en geen mail gestuurd die ze beloofd hadden. Ik heb ze dat ook maar even duidelijk gemaakt dat ik dit geen gang van zaken vind. Ze kwamen er toen mee dat ze in bestelling stonden en januari pas weer binnenkwamen. Toen heb ik ze maar even duidelijk dat m'n order geannuleerd kon worden en dat ik ook nooit meer iets zou bestellen. Ik zou de gitaarnetters onder ons in ieder geval adviseren om geen zaken met deze achterlijke toko te doen. Voor hun 10 andere zoals Thomann, Musik-produktiv en musik schmidt.

@ Ic3gl0vE
Ja heb je gelijk in het is alleen jammer dat die 707's customshop zijn en sowieso moeilijk zijn om aan te komen bedankt in ieder geval

jij doet wat jij wilt, ons hebben ze nu eenmaal goed geholpen, perfecte service, en na 1 werkdag netjes aan de deur, heb dan toch even geduld man!!!

tjonge tjonge tjonge, dat wordt hier op gitaarnet met de dag erger!!

Soulflyhigh
7 november 2007, 18:16
Ik heb alleen beschreven hoe mijn bestelproces was en hoe ik geholpen ben. Musicstore heeft op geen manier zijn verplichtingen bij mij nagekomen. Ik vind het op z'n allerminst vreemd dat mijn beide emails niet beantwoord zijn binnen 3 weken waar andere zaken dit maximaal binnen een week doen. Als je goed geholpen bent bij dit bedrijf prima ik geef alleen een advies over hoe het bij mij gegaan is en dat dit op z'n minst een risico is that's all...

Tho
7 november 2007, 18:30
jij doet wat jij wilt, ons hebben ze nu eenmaal goed geholpen, perfecte service, en na 1 werkdag netjes aan de deur, heb dan toch even geduld man!!!

tjonge tjonge tjonge, dat wordt hier op gitaarnet met de dag erger!!

hey rare kwast, als je iets besteld wat 'op vooraad' is, verwacht je dat het geen probleem is. Hij heeft ook nog eens diverse mails verstuurd waarop die gasten niet eens reageren! Dat zegt mij wel iets over de klantenservice.

Het wordt inderdaad met de dag erger als forumleden zo gaan reageren op een imo goed advies

hendrix_appendix
7 november 2007, 18:36
Een rare kwast heeft haren op zn steel.

Bedacht ik me ineens, sorry, ga vooral door.

Tho
7 november 2007, 18:38
Een rare kwast heeft haren op zn steel.

Bedacht ik me ineens, sorry, ga vooral door.

:seriousf: takkejong is het ook! :D

hendrix_appendix
7 november 2007, 18:40
Insgelijks!

Tho
7 november 2007, 18:54
Insgelijks!

Daar vertel je me niets nieuws mee ;)

Offtopic: Jeroen! Wil je een mooi ESP shirt? Ik heb een site gevonden waar ze ze verkopen. Heb net zelf eentje van Jackson besteld

Soulflyhigh
7 november 2007, 19:02
Daar vertel je me niets nieuws mee ;)

Offtopic: Jeroen! Wil je een mooi ESP shirt? Ik heb een site gevonden waar ze ze verkopen. Heb net zelf eentje van Jackson besteld
Sweet lijkt me gaaf!

PS
Morgen eens even kijken of ze bij musik-produktiv behulpzamer zijn

kenx
7 november 2007, 19:37
oké, oké, hoor maar ik weet alleen maar te zeggen dat ER BESTELLINGEN VERLOREN GAAN!!! ik heb zelf ook een mail gestuurd... en niet beantwoord gekregen... maar als je wil dat ze je mail beantwoorden, kan je best een mail sturen naar het nederlands departement, die kun je vinden op de site. ik werk zelf ook in een winkel hier in belgië en ik kan dus bevestigen dat er
30 procent van de bestellingen, verloren gaan. :confused:


grtz

Tho
7 november 2007, 19:38
oké, oké, hoor maar ik weet alleen maar te zeggen dat ER BESTELLINGEN VERLOREN GAAN!!! ik heb zelf ook een mail gestuurd... en niet beantwoord gekregen... maar als je wil dat ze je mail beantwoorden, kan je best een mail sturen naar het nederlands departement, die kun je vinden op de site. ik werk zelf ook in een winkel hier in belgië en ik kan dus bevestigen dat er
30 procent van de bestellingen, verloren gaan. :confused:


grtz

Ben je het dan niet met me eens dat dat niet zou mogen gebeuren? Bovendien heeft Soulflyhigh ongetwijfeld het Nederlandse Departement gemaild.

Jeroen ik ben die site even kwijt :D Ik zoek hem morgen even op, dan sms ik hem wel

Soulflyhigh
8 november 2007, 00:04
oké, oké, hoor maar ik weet alleen maar te zeggen dat ER BESTELLINGEN VERLOREN GAAN!!! ik heb zelf ook een mail gestuurd... en niet beantwoord gekregen... maar als je wil dat ze je mail beantwoorden, kan je best een mail sturen naar het nederlands departement, die kun je vinden op de site. ik werk zelf ook in een winkel hier in belgië en ik kan dus bevestigen dat er
30 procent van de bestellingen, verloren gaan. :confused:


grtz
Ik heb ze zelfs twee keer gemaild en al zou ik een mail in het Spaans terug krijgen dat is beter dan niets. Ik heb ze notabene twee keer gemaild. Zo 30% van de bestellingen dat je bedrijf dan uberhaupt nog kan bestaan zeg!

Raynor1980
14 november 2008, 11:56
Ben niet erg te spreken over Musicstore.de. Ik heb een bestelling gedaan, maar nog hij is nog steeds niet binnen. De op de website vermelde levertijd van 5 werkdagen is al lang voorbij...Alle items die ik besteld heb, waren op voorraad.

Bij het doen van een bestelling heb ik de optie: voeg comment toe of stel vraag gebruikt. Heb hierop geen antwoord gehad.

Uiteindelijk na vragen via mail waarop ook geen reactie (en een 1,5 week verder) maar gebeld. De Nederlandse servicemedewerker
vertelde me, dat er met mijn bestelling begonnen was, maar dat ze weer gestopt waren en weer verder gegaan en weer gestopt??? Hij kon me niet vertellen waarom...Hij kon me dus ook niet vertellen wanneer ik dan de bestelde items wel kan verwachtten. Lame...lame...lame

Tho
14 november 2008, 11:58
Pff wat een gezeik daar zeg...

snaarplukker
14 november 2008, 13:52
Kan je beter naar hun concurent Thomann gaan. Dinsdagmiddag bestelling gedaan, woensdagmorgen sms'je gehad dat het is verzonden en donderdagmorgen stond DHL voor de deur.;)

Cees

Mr.Fingers
14 november 2008, 14:56
Musicstore: maandagavond besteld (Cash On Delivery), dinsdagmiddag bevestigd, dinsdagavond verzonden met trackingcode, door een fout van DPD een dag in het depot blijven staan, en vrijdagochtend (normaal donderdagochtend) in mijn bezit

blademan
14 november 2008, 15:19
ik heb al verscheidene dingen besteld bij de Musicstore, gitaar, versterker en andere kleine dingen. Nooit problemen gehad, van mijn bestellingen gaat in ieder geval geen 30% verloren. En ze leveren netjes en op tijd.

Braindead
14 november 2008, 20:44
@ Mr 2. Dude, ik hoop dat jij geen lid bent van ebay, want als je daar ook even voor de gein een bod uitbrengt om te kijken of... dan ben je echt wel de Sjaak.
Verder een beetje flauw dat iedereen een loopje met je neemt.


Hij zit niet meer in het mandje maar staat al bij "Uw bestellingen"
gwn laten staan ?

Verder heb ik ook positieve ervaringen met Music Store.de

Hallie
15 november 2008, 19:05
bij mij waren musicstore allebei evensnel, evengoed, even netjes.

persoonlijk ga ik toch voor thomann.

waarom?

omdat het kan.

jplm
15 november 2008, 19:38
een telefoniste in gebrekkig engels (NL en Engels waren neit beschikbaar)

Hier ook niet, zo te lezen :seriousf:.

Groet, Jan

Tho
15 november 2008, 20:06
wohooooooow jij bent grappig hey!! :eek:





En dat was jou bijdrage aan dit topic?

Mr.Fingers
8 december 2008, 20:12
Even een vraagje. Ik zoek een amp+4x10 cab te kopen via musicstore (foeifoei van me, maar een 2ehandsdeal gaat niet door), echter, heel dienen santenboetiek weegt een kleine 50 kg, en is vrij omvangrijk (amp+cab is al 70x80x45cm). Ik zou graag onder rembours betalen, maar dit is alleen mogelijk als je pakket met een pakketdienst (DPD, UPS,...) komt, en ik vermoed dat een pakket zo groot/zwaar als het mijn per expeditie komt. Kan iemand me uitsluitsel geven?

jazz studio
21 december 2008, 14:21
een gitaar kun je best niet bestellen, maar als je het doet zou ik dit niet bij musicstore doen, ga zeker eens kijken bij thomann! deze is zeker niet duurder dan musicstore ! goedkoper in vele gevallen zelfs en bijzonder weinig problemen met verzendingen t.o.v musicstore!

toneblo
21 december 2008, 14:54
Hoezo onder rembours?

Ik bedoel: Ieder z'n keuze natuurlijk....maareh, ik heb er nog nooit problemen mee gehad!

Boven de 100,- gratis thuis bezorgd!

Laatst nog een versterkertje ( eindtrap ) over laten komen.
Het zat in een doos waarvan ik dacht: er zitten ook nog eens 10 illegale chinezen in...... maar nee!
Vol met luchtzakjesplastic en zeer goed overgekomen!!

Mijn ervaring..:satisfie:

Mr.Fingers
21 december 2008, 15:52
Mijn amp + cab is per expeditie toegekomen, en qua karton kan ik nu toch een 120 daklozen voorzien van onderdak. Ik had besteld voor onder rembours. Daags nadien kreeg ik telefoon in perfect Nederlands dat wegens het gewicht & formaat het verzenden onder rembours niet mogelijk was, dus ik had gevraagd of hij de overschrijfgegevens kon doormailen. Nauwelijks had ik de telefoon terug ingehaakt of die mail was er. Eventjes betaald op de Belgische rekening van Musicstore, daags nadien een bevestiging gekregen van betaling. Om de 2 dagen een shipping update via mail (tracking-code bestaat niet bij expeditie), en een week later stond m'n palletje op de oprit

Saf
21 december 2008, 19:14
hen eigenlijk ook nog elke keer perfecten service gehad bij musicstore.de. Echt niets dan lof.

Sinner1980
21 december 2008, 20:12
Ik ben ook geen fan van de musicstore, een beetje een nare ervaring gehad destijds.
Ook zo'n verhaal van ja hoor, op voorraad. Doodleuk het geld van mijn creditcard afboeken en vervolgens zeggen dat er zo'n 8 weken levertijd aan vast zit. Het ging om een Gibson les paul standard. Hoop gedoe om mijn geld weer terug te krijgen. Uiteindelijk de gitaar bij Thomann besteld en binnen een week in huis gekregen. Zo kan het dus ook, mijn voorkeur gaat dus uit naar Thomann: goede service van netjes enngels sprekend personeel, top:satisfie:
Overigens ben je denk ik toch beter af om zelf ergens heen te rijden en lekker te testen, met name met gitaren...

guitarkid
26 december 2008, 15:30
heb eigenlijk ook nog elke keer perfecte service gehad bij musicstore.de. Echt niets dan lof.


Kan me hier alleen maar bij aansluiten. En die ene keer dat ik al betaald had en bleek dat ze het artikel niet konden leveren (Thomann had de hele voorraad in Dld. opgekocht, dus direct daar opnieuw besteld...:)) had ik mijn geld binnen twee dagen terug op mijn rekening, met excuses en een korting op mijn volgende bestelling.
Ik denk dat ik daar in de afgelopen jaren wel 30 verschillende bestellingen heb gedaan en nooit een probleem. ben natuurlijk wel een goede klant en misschien helpt dat.... :satisfie:
Overigens heb ik ook louter goede ervaringen met zowel Thomann als Musik Produktiv.

Gr. C.

PS. De dozen van Music Store zijn inderdaad altijd erg groot en gevuld met van die opblaaskussentjes. Mijn zoons vinden het erg leuk om die met hun voeten te pletten. Lijkt wel de jaarwisseling dan bij ons. Klereherrie..!!
Maar...., alles past dan wel in de grijze container!!

toneblo
26 december 2008, 17:26
ff, b.t.w: Ga morgen op vakantie.... en je raadt het al, in de buurt van Keulen!!:dance:

J.G.
26 december 2008, 22:12
Ik ben eens benieuwd, ik heb een squier classic vibe telecaster besteld bij music store omdat die bij thomann en al de anderen niet in stock was.
Als ik dit zo allemaal lees, sta ik er niet goed voor :satisfie:
Maar het zal overal al wel eens een keer mis lopen zeker.
Nu met de feestdagen zal het in ieder geval al wat langer duren dan normaal denk ik.

Bartelomeus
29 december 2008, 15:38
Ik wil al een tijdje een LTD EC-500, hadden ze bij musicstore maar onlangs is de titel van de advertentie veranderd in EC401 terwijl de specs en prijs hetzelfde bleven.
2 weken terug een mail gestuurd of dit nog wel dezelfde gitaar was... nog niets gehoord.
Op de site stond: verwachte leverdatum 22 december maar hij is er nog steeds niet.

Ik erger me er best aan aangezien ik eindelijk het geld bij elkaar had en dan krijg ik deze onzin :dontgeti:

T!M
29 december 2008, 16:15
kga morgen naar musicstore engl screamer uittesten en waarschijnlijk ook meenemen, maar ik hoef toch niet de hele tijd engels of duits te gaan praten, er zijn toch ook gewoon vertegenwoordigers die nederlands spreken?

rufus
29 december 2008, 17:09
kga morgen naar musicstore engl screamer uittesten en waarschijnlijk ook meenemen, maar ik hoef toch niet de hele tijd engels of duits te gaan praten, er zijn toch ook gewoon vertegenwoordigers die nederlands spreken?

Ik heb daar nog geen nederlandstalige verkopers ontmoet, met engels zal het wel lukken.

Bartelomeus
30 december 2008, 11:57
Ik dacht: Hé waarom niet mijn EC500 bij thomann bestellen dan.
Gisteren gemaild om te vragen over de recente naamswijziging, vanochtend antwoord gehad. Gisteren ook besteld, vanochtend al verwerkt.

Ik weet wel waar ik voortaan eerder kijk :satisfie:

fredv
30 december 2008, 23:41
Duisters zij erg gevoelig voor goede omgangsvormen. Waar wij in NL tegen iedereen in een gitaarwinkel JE en JIJ zeggen, kan het geen kwaad om tegen duisters, ook aan de telefoon en per mail U (SIE) te zeggen (eigenlijk is het een must!). Dat opent deuren. Oefen desnoods een paar hele fatsoenlijke zinnen, bouw wat voorbehouden in (niet te directe stijl), val ze niet aan en geef ze ruimte om zelf met de oplossing te komen.

Ik heb vaker zaken gedaan met gitaarhandelaren in Duitsland, ook met Musicstore in Koeln (positief), en de bovengenoemde aanpak helpt!

Er is 1 zaak, ook in Keulen (Cologne), dat zijn echte oplichters: hebben scherpe aanbiedingen voor vintage spullen, doen alleen aan zaken per internet, een hele goede score op ebay (behalve op hun dure spullen - heeeee -) nemen geen telefoon aan, en als je mailt dat je de gitaar wilt hebben, maar komt ophalen en cash betaalt, zeggen ze dat dat niet kan: alleen per post. Kijk uit met die jongens. Ik geef geen namen, maar je weet nu welke vraag je moet stellen om te weten met wie je te maken hebt. Kijk desnoods even op duitse fora.

johnybh
31 december 2008, 00:20
Ik weet wel dat de lokale gitaarboer in brunssum geen fan is van musicstore, en niet omdat het een concurrent is. Musicstore heeft soms folderprijzen boven de adviesprijs (met eigen ogen gezien in de klapper van de gitaarboer) en ze lokken mensen met superprijzen van gitaren die ze niet meer op voorraad blijken te hebben als je daar komt, en ze proberen je dan uiteraard wel een andere aan te praten..

Ik weet natuurlijk niet of 't allemaal waar is, maar met de huidige pond-koers zou ik persoonlijk voor engeland gaan, als je al op internet een gitaar koopt. Heb zelf liever een in de handen voor ik 'm koop.