PDA

View Full Version : Vintage White HAAR strat gestolen



oddman
2 november 2007, 17:19
For a friend:

Vandaag is mijn Haar strat uit mijn auto gestolen tijdens het heen en weer lopen naar de auto bij het inladen van mijn spullen. De auto was op slot, ruit ingeslagen...
In bijlage enkele fotos van de gitaar en van de hoes waar ze in zat.(Ritter soft case)
Mochten jullie deze gitaar tegenkomen op ebay, marktplaats of andere websites kunnen jullie me dan een seintje geven? Het merk is HAAR niet zo erg veel voorkomend...De kans is klein maar je weet maar nooit!!
alvast bedankt! HIeronder een omschrijving van de gitaar.
Gelieve deze ook te forewarden... het is voor een goed doel
Groeten!
Dami

tel: 0032 477 840 886

Omschrijving:
Haar strat
vintage white
Shure v60 pickups
body licht beschadigd
Swamp ash body
rosewood toets
mint slagplaat

G.G.
2 november 2007, 17:24
Da's kloten.

Kan in het centrum van Rotterdam goed een junk geweest zijn. Bel eens met Cashconverters op de Nieuwe Binnenweg en de Dordtselaan. Misschien hebben zij hem aangeboden gekregen?

heavy-metal-thunder
2 november 2007, 17:55
For a friend:

Vandaag is mijn Haar strat uit mijn auto gestolen tijdens het heen en weer lopen naar de auto bij het inladen van mijn spullen. De auto was op slot, ruit ingeslagen...
In bijlage enkele fotos van de gitaar en van de hoes waar ze in zat.(Ritter soft case)
Mochten jullie deze gitaar tegenkomen op ebay, marktplaats of andere websites kunnen jullie me dan een seintje geven? Het merk is HAAR niet zo erg veel voorkomend...De kans is klein maar je weet maar nooit!!
alvast bedankt! HIeronder een omschrijving van de gitaar.
Gelieve deze ook te forewarden... het is voor een goed doel
Groeten!
Dami

tel: 0032 477 840 886

Omschrijving:
Haar strat
vintage white
Shure v60 pickups
body licht beschadigd
Swamp ash body
rosewood toets
mint slagplaat

en waar is ze gestolen?

oddman
2 november 2007, 18:09
in Rotterdam bij de oefenruimtes van Waterfront

bluegate
2 november 2007, 18:25
Er staat er 1 op Ebay.
Maar die staat er al een paar dagen zie ik.

http://cgi.ebay.de/HAAR-60-er-Strat-KEIN-Suhr-Grosh-Anderson_W0QQitemZ300166325122QQihZ020QQcategoryZ1 48624QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Hopelijk krijg je jouw instrument terug.

fransoos
2 november 2007, 19:24
shit, waarom kunnen ze niet van onze spullen afblijven; heeft ie ook een serienummer
of ander speciale kenmerken ? :(

the sure thing
4 november 2007, 09:52
Da's het vervelende: HAAR strats hebben geen serienummers.... En het HAAR plakkertje op de kop is vermoedelijk makkelijk te verwijderen. Eigenlijk is het dom om een HAAR strat te jatten: er zijn er relatief weinig van. VIa internet aanbieden zal de dader niet lukken, omdat er goede foto's van de gitaar zijn...


Wat klote in ieder geval! Succes !

arjanb01
4 november 2007, 12:48
Erg dat mensen niet met hun fikken van andermans spullen moeten afblijven.
Je kan niet zorgvuldig genoeg met je spullen omgaan. Ik las dat de gitaar uit de auto was gejat ? Daarom, ALTIJD meenemen als je je auto verlaat.

Succes met het vinden van je strat ! Mooie gitaren die erg gewild zijn dus check internet nog es goed en vraag inderdaad de lommerd daar in de buurt eens.

ieme
6 november 2007, 18:55
damn.... raam ingemept, das echt kut... ik neem eigenlijk al geen extreem waardevolle gitaren meer mee naar optredens... speelde eigenlijk ook altijd over 2 haar strats in de veronderstelling dat ze niet interssant zijn om te jatten!

Dweezman
6 november 2007, 21:47
Balen man! Vorige week nog in Waterfront gespeeld, met veel dure spulletjes. Iets zei me daar flink op m'n spul te letten... Maar als ze je raam inslaan...

Al meer nieuws?

kenx
7 november 2007, 18:47
Erg dat mensen niet met hun fikken van andermans spullen moeten afblijven.
Je kan niet zorgvuldig genoeg met je spullen omgaan. Ik las dat de gitaar uit de auto was gejat ? Daarom, ALTIJD meenemen als je je auto verlaat.

Succes met het vinden van je strat ! Mooie gitaren die erg gewild zijn dus check internet nog es goed en vraag inderdaad de lommerd daar in de buurt eens.
voorbeeld:

oké, dus ik ga naar een optreden, maar ik moet eerst nog naar de winkel, dus pak ik even mijn gitaren mee in de winkel. dan ga ik nog eerst even iets drinken in een cafétje met de rest van de band dan zitten we in dat café 6 gitaren. lijkt me ietsje te dom, niet? :confused:

arjanb01
8 november 2007, 00:09
Om daar even op in te haken.... Wanneer ik mn gitaar, amp en effectspulletjes meeheb IN de auto, ga ik niet eerst de stad in shoppen, cafeetje in en dan pas repeteren !
Wanneer ik dergelijke spullen in de auto heb, is het de bedoeling dat ik op weg ben naar OF een optreden OF een repetitie... dus wel een beetje onverantwoordelijk en vreemd om je spullen achter te laten in de auto, nietwaar?

EuroCinema
8 november 2007, 10:38
voorbeeld:

oké, dus ik ga naar een optreden, maar ik moet eerst nog naar de winkel, dus pak ik even mijn gitaren mee in de winkel. dan ga ik nog eerst even iets drinken in een cafétje met de rest van de band dan zitten we in dat café 6 gitaren. lijkt me ietsje te dom, niet? :confused:

Waarom? Aandacht van de meisjes gegarandeerd! :) Maar serieus, wat enorm kl*te dat dit gebeurt, hopelijk komt die strat weer boven water.

Little Jay
8 november 2007, 10:55
Damn, wat een eikels! Ook gewoon je ruit nog inslaan....!

Tsja, ik ben erg paranoia met m'n spullen. Gitaar leg ik NOOIT op de achterbank als ik de auto verlaat, al is 'ie afgesloten en ben ik maar 1 minuut weg. Het is een te makkelijk voorwerp om mee te graaien! Helaas bevestigt dit trieste verhaal dat weer... Ik zorg dan in ieder geval dat het spul uit het zicht ligt onder de hoedenplank, maar dan inderdaad alleen voor hele korte tijd, en dan nog nooit de gitaar! Die zware versterker ok, daar kunnen ze veel lastiger mee wegrennen, maar ik zou nooit de auto ergens achter laten met de gitaar er in, die gaat dan altijd mee, waarheen dan ook. (Is ook de reden dat ik altijd een gigbag heb en geen koffer, draagt makkelijker).

Trouwens, ook van kroegen en oefenruimtes hoor ik steeds vaker dat spul gejat wordt in een onoplettend ogenblik, erg triest.

Is dat bij Waterfront achter geweest, aan het water?

dejohan
8 november 2007, 11:38
Ik heb ook eens een gitaar kwijtgespeeld zo.
Café, winkel maakt niet uit, mijn gitaar gaat ALTIJD mee, blijft nooit in de auto.

the sure thing
9 november 2007, 11:17
voorbeeld:

oké, dus ik ga naar een optreden, maar ik moet eerst nog naar de winkel, dus pak ik even mijn gitaren mee in de winkel. dan ga ik nog eerst even iets drinken in een cafétje met de rest van de band dan zitten we in dat café 6 gitaren. lijkt me ietsje te dom, niet? :confused: NEE, ik vind t dom als je je spullen achterlaat. Liever 100x sjouwen, dan 1x willen sjouwen en er is niks meer om te sjouwen....

Jim Haagmans
3 december 2007, 20:54
is inderdaad klote.. kankerleijers alleen maar om een paar honderd euro te maken, zoek toch een baan.

trouwens ik laat mijne wel eens in de auto hoor, het is dan wel een squiertje :p

EuroCinema
4 december 2007, 10:30
In Plan C in Rotterdam heb ik wel eens meegemaakt dat de kleedkamer helemaal vol spullen stond van drie bands. Gooit een slimmerd een deur op een kiertje voor frisse lucht. Er was niks weg gelukkig, maar die deur gaat dus rechtstreeks naar de straat. Alsof je je spullen een paar uur op de stoep zet middenin Rottterdam :noob:

mikeyaxeman
4 december 2007, 18:13
Altijd klote om zoiets te lezen...
Zaterdag opgetreden en daarna nog Shoarma wezen eten spullen dus effe in de auto laten zitten omdat we nogal veel bij hadden, ben dan ook altijd als de dood en blij als we weer in de auto naar huis zitten.
Versterkers (2 Marshall kasten + tops) in het café waar we moesten spelen laten staan omdat die niet meer mee konden nemen omdat de vriendin van onze andere gitarist ziek was geworden en al naar huis was gereden en we dus minder laad ruimte hadden.
Volgende dag alsnog de versterkers opgehaald.
Ben erg blij als het spul weer thuis staat (maar ja daar kunnen ze ook weer inbreken de hufters).

savale
19 december 2007, 14:55
Sterkte, misschien wat te laat, maar zet hier en daar ook wat zoekertjes dat je op zoek bent naar n Haar ongeveer volgens jouw specs (zet daar NIET in dat ie gejat is), misschien neemt ie dan zelf contact op.
Maarja dit is meer n tip voor n volgende pechvogel vrees ik.