PDA

View Full Version : stereo buizen head



princeclaud
2 november 2007, 02:02
hey jong en lui

ik ben opzoek naar een stereo buizentop

ik weet niet zeker of zoiets bestaat ( of dat ik misschien aan 19 inch moet gaan denken) maar alle adviezen onder de 1000 euro zijn welkom

MvG en Bvd

Claud

-Heineken-
2 november 2007, 02:37
Stereo buizentop is DUUR. Ken eigenlijk alleen de Diezel VH4s en die ga je echt niet vinden voor 1000 eurie. Dan zou ik 19" gaan. Heb zelf ook ooit stereo gespeeld, had toen zo'n Marshall 9200 eindtrap (2x100 watt) klinkt te gek, niks mis mee, wegen alleen als lood. Worden vaak voor een redelijke prijs verkocht, maar zitten zo veel eindbuizen in dat die even vervangen, wat dan toch ook regelmatig nodig is, een klein fortuin op zich kost. Dus mocht je er een vinden een eurootje of 600, reken maar dat de buizen goed doorbakken zijn en je er nog een hondertje of 2 tegenaan mag gooien. Kun je beter voor de 50 watt versie gaan (9100). Kosten 2ehands vaak net zoveel maar goedkoper in onderhoud door minder buizen. Kun je elke mono voorversterker naar smaak doorheen gooien, die zijn niet zo gek duur. Die in een stereo multi-effect of pedaaltje met 2 uitgangen en je hebt een knappe stereo rig.

vinni
2 november 2007, 08:30
Brunetti Star-T-rack is ook stereo.

Vinni