PDA

View Full Version : What goes around van justin timberlake door Timo Somers



TimoSomers
1 november 2007, 21:25
Hey guys !
Ik zat wat te bladeren in m'n 'Mijn Documenten' map en vond m'n cover van What goes around van Justin Timberlake.
Hij's al een paar maandjes oud, maar toch wel vrij geslaagd vind ik zelf.

Link: http://profile.ultimate-guitar.com/Pr0teZT/ Dan : What Goes around.

Feedback en comments zijn altijd welkom ! :)

Ibanez666
2 november 2007, 09:50
+ origineel nummer om te doen en leuk ingevuld
- soms rommelig gespeeld en hier en daar uit de maat

Azrael
2 november 2007, 11:45
Tja, ik vind het orgineel een heel fijn nummer. Maar ik vind je tone echt verschrikkelijk POD (veeeeels te veel gain ook) en ik voel niks van emotie erin. Qua timing is het namelijk erg saai en lineair.

Reel Big Fish
2 november 2007, 12:18
Ik had me voorgenomen niks meer te luisteren eigenlijk, maar het orgineel vind ik een goed nummer.

Zie Azrael zijn post voor wat ik vind, ik had het niet beter kunnen zeggen.

TimoSomers
2 november 2007, 14:45
Bedankt voor de reacties.
De kutsound en het rommelige, etc. komt vooral omdat ik op dat gebied binnen een paar maanden heelveel progressie heb gemaakt, en aangezien dit nummer helemaal 1 take is en al maanden oud, is het zeker niet mn beste werk.
Het gaat vooral om de hoofdlijn, als ik daar goed genoege feedback enzo over krijg dan zit ik er aan te denken om dit nummer een keer opnieuw helemaal uit te werken en zorgvuldig in te spelen.

Ibanez666
2 november 2007, 15:28
Bedankt voor de reacties.
De kutsound en het rommelige, etc. komt vooral omdat ik op dat gebied binnen een paar maanden heelveel progressie heb gemaakt, en aangezien dit nummer helemaal 1 take is en al maanden oud, is het zeker niet mn beste werk.
Het gaat vooral om de hoofdlijn, als ik daar goed genoege feedback enzo over krijg dan zit ik er aan te denken om dit nummer een keer opnieuw helemaal uit te werken en zorgvuldig in te spelen.

Tis zeker niet slecht en helemaal in 1 take. Je moet gewoon uitkijken dat je meer wilt doen dan je 100% onder de knie hebt en bepaalde techniekjes zoals arpeggios niet speelt om het spelen, maar omdat ze op een bepaalde plek in het nummer goed tot hun recht zouden komen en goed uitgevoerd kunnen worden.