PDA

View Full Version : Jou gear



Rexke21
1 november 2007, 15:41
Post hier foto's van jou gear; gitaren, versterkers, effecten, voet pedaaltjes, speciaale gitaar banden, eventueel je plectrums ;), gewoon alles wat je gebruikt of hebt, en wat iets met je gitaar te maken heeft!
Zelf heb ik geen foto's, maar als ik de kans krijg om er te maken, zal ik ze hier zetten!


Greatzz :hippie:

FNaRK
1 november 2007, 15:47
pssst ...
het is dus jouW gear

en niet de mijne


jouw (bez.vnw.) 1 2e pers. enk., nadrukkelijke vorm van 'je' => je

Kim Wilson
1 november 2007, 15:49
En nog steeds jouw Digitech 2120 met floorboard. :)

FNaRK
1 november 2007, 15:50
hey ... burgerlijke pisvlek

da's geen leuke opmerking
sterker nog...


dat doet pijn :sneaky:

G.G.
1 november 2007, 16:09
pssst ...
het is dus jouW gear

en niet de mijne


jouw (bez.vnw.) 1 2e pers. enk., nadrukkelijke vorm van 'je' => je


Hahaha.. en "speciaale" leest ie overheen, en ook nog eens over "voet pedaaltje" en "gitaar band".

Rexke21
1 november 2007, 16:17
Jah srry dak gen nederlands kan, wa boeit da nu, ge snapt wak bedoel e, wrm altijd beginnen stoken voor niks ...
Is dees een forum? Of een plaatske om elkaar uit te schelden, en me anderen hun gebreken te lachen? Ik dacht het eerste ...
Ik ben al verschillende topics tegen gekomen dat mensen elkaar uitschelden of ruzie zoeken of zagen over iemand anders, waarom is da goe?
En later as ge 50 jaar bent mer zagen dat de wereld vol haat is, terwijl ge nu zelf bezig zijt me de wereld vol te proppen me haat ...
Denkt daar mer is over na, voor ge nog is tegen iemand begint te zagen dat em iets ni kan, ik kan mischien ni fatsoenlijk nederlands schrijven, ma dr zullen ok dingen zijn die ik kan, en gullie ni ... kan ik er iets aan doen da ik dyslexie heb?? Ik dacht het ni ze ...

FNaRK
1 november 2007, 16:28
knul ,

je breekt mijn hart ... duizend excuses









maar toch: SPREEKT NEDERLANDSCH OF STERF !

Blend
1 november 2007, 17:01
FNaRK, dit is de eerste keer dat ik het met je eens ben !!

Tho
1 november 2007, 17:19
en niemand die onze topicstarter even verteld dat dit topic al bestaat onder de naam "post je collectie" in elektrische gitaren?



Dan doe ik het wel

Beste topicstarter, dit topic bestaat al onder de naam "post je collectie" in elektrische gitaren!

Spitfire
1 november 2007, 17:24
Jah srry dak gen nederlands kan, wa boeit da nu, ge snapt wak bedoel e, wrm altijd beginnen stoken voor niks ...
Is dees een forum? Of een plaatske om elkaar uit te schelden, en me anderen hun gebreken te lachen? Ik dacht het eerste ...
Ik ben al verschillende topics tegen gekomen dat mensen elkaar uitschelden of ruzie zoeken of zagen over iemand anders, waarom is da goe?
En later as ge 50 jaar bent mer zagen dat de wereld vol haat is, terwijl ge nu zelf bezig zijt me de wereld vol te proppen me haat ...
Denkt daar mer is over na, voor ge nog is tegen iemand begint te zagen dat em iets ni kan, ik kan mischien ni fatsoenlijk nederlands schrijven, ma dr zullen ok dingen zijn die ik kan, en gullie ni ... kan ik er iets aan doen da ik dyslexie heb?? Ik dacht het ni ze ...

Je wilt me toch niet gaan zeggen dat je dankzij je dyslexie Jah srry dak gen nederlands kan schrijft ipv Ja sorry dat ik geen Nederlands kan?

En dat terwijl je dyslexie wel in een keer goed schrijft (ik had er twee keer voor nodig, echt waar).

Een openingspost in goed Nederlands laat gewoon zien dat je een serieuze vraag stelt waar ook serieus op kan worden geantwoord. Kan me niet voorstellen dat jij voor school zo je betogen/brieven/werkstukken inlevert.

hendrix2
1 november 2007, 17:27
Als je de moeite niet doet om een beetje deftig nederlands te typen zal je inderdaad veel uitgescholden worden. Irritante pisvel is maar een van de vele die je naar je hoofd geslingerd zal krijgen. HIer lezen belgen en nederlanders en als iedereen in zijn eigen 'spreektaaltje' begint te schrijven is het onoverzichtelijk. Je dislexy heeft daar niets mee te maken. Het wordt je heus wel vergeven als je eens een woord of zelf een zin structuur verkeerd hebt, ma as ge zo ga beginne schrijve gelijk da ge spreekt dan gaan der ier veel zijn die da ni gan apreciere omda da ni vo iedereen duidlijk is é.
Leest niet aangenaam ook. Ik kan me niet inbeelden dat je door je dislexie 'wat ik' als 'wak' schrijft.
Ik ben normaal helemaal geen zeiker hier op het forum dus probeer ik het nu ook vriendelijk te houden. Pas je schrijfstijl dus wat aan of je gaat hier geen leuke tijd beleven.

edit: damn, schrijf ik zelf dyslexie nog verkeerd ook. kutwoord :dontgeti:



Jah srry dak gen nederlands kan, wa boeit da nu, ge snapt wak bedoel e, wrm altijd beginnen stoken voor niks ...
Is dees een forum? Of een plaatske om elkaar uit te schelden, en me anderen hun gebreken te lachen? Ik dacht het eerste ...
Ik ben al verschillende topics tegen gekomen dat mensen elkaar uitschelden of ruzie zoeken of zagen over iemand anders, waarom is da goe?
En later as ge 50 jaar bent mer zagen dat de wereld vol haat is, terwijl ge nu zelf bezig zijt me de wereld vol te proppen me haat ...
Denkt daar mer is over na, voor ge nog is tegen iemand begint te zagen dat em iets ni kan, ik kan mischien ni fatsoenlijk nederlands schrijven, ma dr zullen ok dingen zijn die ik kan, en gullie ni ... kan ik er iets aan doen da ik dyslexie heb?? Ik dacht het ni ze ...

Mr.Fingers
1 november 2007, 18:18
Als je de moeite niet doet om een beetje deftig nederlands te typen zal je inderdaad veel uitgescholden worden. Irritante pisvel is maar een van de vele die je naar je hoofd geslingerd zal krijgen. HIer lezen belgen en nederlanders en als iedereen in zijn eigen 'spreektaaltje' begint te schrijven is het onoverzichtelijk. Je dislexy heeft daar niets mee te maken. Het wordt je heus wel vergeven als je eens een woord of zelf een zin structuur verkeerd hebt, ma as ge zo ga beginne schrijve gelijk da ge spreekt dan gaan der ier veel zijn die da ni gan apreciere omda da ni vo iedereen duidlijk is é.
Leest niet aangenaam ook. Ik kan me niet inbeelden dat je door je dislexie 'wat ik' als 'wak' schrijft.
Ik ben normaal helemaal geen zeiker hier op het forum dus probeer ik het nu ook vriendelijk te houden. Pas je schrijfstijl dus wat aan of je gaat hier geen leuke tijd beleven.

edit: damn, schrijf ik zelf dyslexie nog verkeerd ook. kutwoord :dontgeti:


Hendrix2, U heeft weeral volkomen gelijk!

hendrix_appendix
2 november 2007, 00:52
Soms hoop ik wel eens dat op GN mensen die zo spellen gewoon geband worden. :satisfie:

Azrael
2 november 2007, 01:02
Soms hoop ik wel eens dat op GN mensen die zo spellen gewoon geband worden. :satisfie:

Als ik mod was dan zou dat gebeuren...hehe
Een waarschuwing en hup de vuilnisbak in met die lui.
Stemt allen! Stemt AZRAEL! :harmony:

armageddon
2 november 2007, 01:09
Azrael jongen...het is tijd dat je weer eens werk hebt ;)

Azrael
2 november 2007, 01:11
Azrael jongen...het is tijd dat je weer eens werk hebt ;)

Kun je wel zeggen he....heb het parttime werk zoeken opgegeven. Is alleen maar klote werk in te vinden. Fulltime werk is er zat.....dus tja, dan moet dat maar even.

sjoerd5
2 november 2007, 19:42
Ik voel mij persoonlijk verandwoordelijk om dit Topic te sluiten.
zei hij op sen mooist nederlandss.