PDA

View Full Version : Ibanez Doubleneck 6/12 creme



Hollemans
1 november 2007, 13:19
Mannen! (jaja, ook vrouwen) Ik heb jullie hulp nodig:

Ik kan deze:

http://www.dvq.com/guitars/images/i_dblnkw.jpg :cheerup: :cheerup:

in Belgie kopen. Wat is een fatsoenlijke prijs voor eentje in perfecte staat? Ik kom veel verschillende prijzen tegen.

Bedankt!

(Ja ik heb gezocht op het forum, maar niets wijs kunnen worden)

jw009
1 november 2007, 13:34
Er staat er hier een voor 1500,-

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=84309

Geen idee of dat een redelijke prijs is, maar het zal wellicht een goede indicatie zijn.

Hollemans
1 november 2007, 13:56
Jep die had ik ook gezien, maar ja, dan weet ik nog niet veel :) Bij Kees Dee staat er eentje nieuw voor hetzelfde, een rode welliswaar

jw009
1 november 2007, 14:55
Jep die had ik ook gezien, maar ja, dan weet ik nog niet veel :) Bij Kees Dee staat er eentje nieuw voor hetzelfde, een rode welliswaar

niuew>?? dit is toch een onwijs lawsuit model??

Hier nog een trouwens:

http://cgi.ebay.nl/Ibanez-ST1200-Doubleneck-1981-ori-good-cond_W0QQitemZ120172473312QQihZ002QQcategoryZ46649 QQcmdZViewItem

Hollemans
1 november 2007, 15:10
Nope dat is een ander. En idd, geen nieuwe bij Kees Dee. Iemand nog ideeen betreft prijzen?

Bruvtilov
1 november 2007, 22:11
Een vriend van me heeft een paar jaar geleden zo'n creme type uit de jaren 70 aangeschaft. Er staat me iets bij van 750 euro, maar zeker weten doe ik het absoluut niet.

Jay75
1 november 2007, 23:34
de enkele lawsuits gaan voor 350-450 meestal.

Ik kon ooit zon dubbele kopen voor 800 euro MET koffer, tijdje geleden.
1500 is veel te veel imo.

Volgens mij blijven ze zo rond de 1000 steken maximaal, maar niet zeker.
Meer zou ik er niet voor overhebben, en dan in geniale staat

Pepe
2 november 2007, 02:09
Mannen! (jaja, ook vrouwen) Ik heb jullie hulp nodig:

Ik kan deze:

http://www.dvq.com/guitars/images/i_dblnkw.jpg :cheerup: :cheerup:

in Belgie kopen. Wat is een fatsoenlijke prijs voor eentje in perfecte staat? Ik kom veel verschillende prijzen tegen.

Bedankt!

(Ja ik heb gezocht op het forum, maar niets wijs kunnen worden)

Heb ik ooit gehad
kwam een junk mee aan de deur: "je heb toch gitare?"
Was toen 100 gulden, inclusief koffer
Heb hem voor 400 gulden weer verkocht
Dat lijkt niet veel maar wanneer speel je nou op zoiets
bovendien, Ibanez schroefnek waar het setneck moet zijn
Geen slechte gitaren maar zo heel erg goed ook weer niet
tegenwoordig lijkt mij een prijs tussen de 500 en 700 euro redelijk, hogere prijzen komen van de Ibanez collectors, dat staat los van de real world natuurlijk

Hollemans
2 november 2007, 19:20
Tja, ik ga morgen wel kijken, maar ben erg onzeker geworden van de bedragen die ik hier dan hoor. Gitaar ligt veel hoger qua prijs, ik snap iets niet, of degene met prijzen van 400 - 700 euro niet. Hoe kan het zo zijn dat er zo'n verschil tussen zit tot 1500 euro, dat is nogal niet wat op zo'n bedrag :dontgeti:

G.G.
2 november 2007, 19:24
Heb ik ooit gehad
kwam een junk mee aan de deur: "je heb toch gitare?"
Was toen 100 gulden, inclusief koffer


Ja, fijn.... en daarom breken ze auto's open waar gitaren in liggen.... omdat wij ze willen kopen.

Als een junk mij zo'n gitaar aanbied voor 100 gulden / €45 dan vouw ik die junk dubbel, prophem in die gitaarkoffer en sleep hem naar de politie.

Pepe
2 november 2007, 19:28
Ja, fijn.... en daarom breken ze auto's open waar gitaren in liggen.... omdat wij ze willen kopen.

Als een junk mij zo'n gitaar aanbied voor 100 gulden / €45 dan vouw ik die junk dubbel, prophem in die gitaarkoffer en sleep hem naar de politie.


Gelijk het slechtste van de mens denken.
Was gewoon de buurtjunk, 1 van zijn eigen gitaren

Pepe
2 november 2007, 19:44
Tja, ik ga morgen wel kijken, maar ben erg onzeker geworden van de bedragen die ik hier dan hoor. Gitaar ligt veel hoger qua prijs, ik snap iets niet, of degene met prijzen van 400 - 700 euro niet. Hoe kan het zo zijn dat er zo'n verschil tussen zit tot 1500 euro, dat is nogal niet wat op zo'n bedrag :dontgeti:

Ga maar eens wat uurtjes rondhangen op het forum bij ibanezcollectors.com, daar weten ze iets meer af van vintage ibanez dan hier