PDA

View Full Version : Nieuwe cd van Saul Williams gratis te downloaden!



StefMan
1 november 2007, 12:11
http://niggytardust.com/

Je kunt hier gratis en legaal de nieuwe cd van Saul Williams downloaden. Deze samenwerking tussen hem en Trent Reznor van Nine Inch Nails is gewoon te cool. Hun versie van U2's Sunday Bloody Sunday doet me minder een hekel hebben aan dat stelletje Ieren! Ook tof om te zien dat muzikanten zo hun muziek uitbrengen...ja Radiohead deed het ook al maar toch!

Check it out!

Azrael
1 november 2007, 12:21
Je kunt kiezen. Of 5 dollar betalen of gratis downloaden. Als je 5 dollar betaald kun je hem ook in FLAC downloaden en 320kpbs mp3. Mooi toch! Ik zal hem vandaag even beluisteren.

Veekeren
1 november 2007, 12:42
Kreeg via myspace van NIN een bericht dat je die cd kon downloaden, met ook een downloadlink naar 2 nummers. Ik heb die nummers effe binnengehaald, maar wat vond ik het vreselijk slechte standaard-wannabe-cool rap. Snap niet dat Reznor hier zn naam aan verbindt...

Maar laten we het er maar op houden dat ik het gewoon niet snap. Heb sowieso weinig met rap.

StefMan
1 november 2007, 12:49
Smaken verschillen, ik ben op moment helemaal into hip-hop, heb massaal lopen downloaden, Public Enemy, NWA, Wu-Tang Clan, El-P, Saul Williams, etc. Kan het hele "bling bling en mn bitches" ding niet echt waarderen wat je op moment veel ziet.

Azrael
1 november 2007, 12:52
EL-P is gaaf he StefMan? Ken die "band" nu ook al een tijdje. Erg toffe muziek. Hoe kwam ik bij die band? Ook via Trent Reznor want die zong een partij mee op een nummer. Hipper de hop hop! :dance:
Zit nu te luisteren.....maar dat is duidelijk GEEN standaard hip hop. Lijkt meer op Hip Hop industrial. 'k Vind het in iedergeval erg gaaf om zo duidelijk Trent Reznor erin te horen,

StefMan
1 november 2007, 13:02
Dat nummer Flyentology is echt koel ja! Er zijn een paar hele toffe remixen van dat nummer online te vinden!

Azrael
1 november 2007, 13:04
Wat ik ook zo mooi aan Reznor vind. Is dat hij een van de weinige mensen is die de POD gebruikt waar die voor bedoeld is. Om een ontieglijke lelijke digitale ruis noise sound te maken :dance:

StefMan
1 november 2007, 13:35
Had een tijdje geleden een artikel gelezen over The Fragile waar Reznor en Alan Moulder geinterviewd werden, ze gingen op een gegeven moment door de hele VS op zoek naar specifieke distortion pedalen en sloten die allemaal op elkaar aan om bepaalde ruis te krijgen. Te cool gewoon!